nina er gravid;) Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Har akkorat tatt ny test, tok en svakt posetiv i går og så en negativ..men i dag..med morgen urin..er jo bare på dag 10 el 11 i fryseforsøk..fikk jeg igjenn svakt posetiv ..så så fort butikken åpner skal jeg kjøpe en ordentlig test..har brukt billig test .dk.. Hvordan er det med dere...stor jule klem
ikø29 Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Dette høres spennende ut :-) Jeg prøver meg på et lite hurra for dere ;-)
Lykkelig mor til tre Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 På rugedag 10 skal el-sprøyta være ute av kroppen, så da sier jeg: Gratulerer du er gravid!!!! Hurra for dere Masse lykke til videre
nina er gravid;) Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2008 hehe..takk for det..men jeg har fryseforsøk ..ikke noen eggløsnings sprøyte da..har snakket med klinikken og nå er det bare å krysse fingrene..
lalla2008 Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Gratulerer . Da er du nok gravid . Lykke til!
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 Gratulerer så masse!!!!!!!!!!!!!!!! =)=)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå