Mumrikken :) Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Gratulerer så mye som ruger!! Håper det er din tur nå ))) Du som er hvetegress ekspert ) Vet du hvor fort det begynner å virke? Jeg har tatt det i ca 4 uker, men ikke regelmessig, og bare 1-2 ts om morgenen. Det er vikelig pyton... hehe, men ned går det da )) Skal man fortsette å ta det desom en blir gravid, vet du noe om det? Klem
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Jeg merket en liten forskjell etter 1 mnd bruk, men full effekt får man ikke før etter 3 mnd bruk. Det er slik at ikke alle merker forskjell på selve FSH nummere, men det er likvell med å hjelper for det er med å lager flere rødeblodlegemer. dette fører til økt blodgjennomstrømmning i livmor og eggstokker, noe som er helt vesentlig for at vi skal kunne klare det:) Å ja, det smaker dritt. Jeg kutter ut om jeg er gravid, og jeg kuttet ut da jeg sluttet på sprøytene. Men jeg tror egentlig man kan ta det om man er gravid også, men jeg ville tatt små doser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå