Gå til innhold

Å hjelpe meg!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en oppblåst ku. jeg har vanvittige luftsmerter på kveldene, har hattd et i 3 dager nå. Jeg føler det er rett før jeg ekplodere. trodde ikke det var mulig. har opp til flere ganger i kveld lagt å vrengt meg i sofaen av smerter.

jeg skal absolutt ikek klage om jeg får ett positivt svar om en uke, for da er det virkelig vert det. men trodde virkelig ikke dette var mulig:) Å så det siste da, bekkene er virkelig helt ute å kjører nå.....

mange som opplever lignende, er på rd 7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm.. hvor mange egg fikk du ut?

Har du satt inn mange ganger før?

Hvordan har du vært etter andre innsettinger?

Ikke noe særlig med slike smerter...

Føler meg selv som en oppblåst ku :) Bare så vidt jeg får på meg kåpen min... Viste ikke om jeg skulle le eller grine da jeg kikket meg i speilet med den på tidligere.. fysj... jaja, ser ut som om jeg er 6 mndr på vei.. får bare håpe at jeg ER på vei :)

Jeg har en god følelse for min del denne gangen :)

Skrevet

jeg fikk ut 3 egg. Hadde 3 som var OK størrelse på, og 12 andre som var så små at de var nesten ikek synlige (de dukket opp de to siste sprøyte dagene).

jeg har sett inn en gang før. da hadde jeg 3 egg ved UL, to ble tatt ut, men kun ett var som det skulle. brukte da en annen form for progesterontilskudd, så jeg var ikke plaget med luft da nei.

Høres ut som du er oppblåst du også ja. hvor langt er du nå, hvilken rugedag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...