kommer nr3? Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 har vel bestemt oss for Filip/Philip....men har litt lyst på ett mellomnavn, som iokke nødvendigvis må brukes for dagen..... fikk forslag fra en venn om Filip Emilian....(det passer godt til etternavn) er det fint? for feminint? eller bare fælt? hva synes dere? kom GJERNE med forslag til andre mellomnavn som måtte passe!!!
Vannmann35 Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Filip Emilian er litt for søtt synes jeg... Hva med: Filip Andreas Filip Johan Filip Kristoffer Filip Nikolai Filip Olai
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Jeg liker ikke Emilian, ultrafeminint. Filip Nikolai likte jeg godt, men ville skrevet Philip (ser mer klassisk ut, samt mindre pinglete ut).
Vipsenmamma Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Emilian er nussesøtt og veeeldig feminint. Filip Joakim Filip Kjartan Filip Kristoffer Filip Daniel Filip Severin Filip Vegar Filip Torvald Filip Jørgen Filip Erlend Filip Johannes Filip Håkon Filip Øyvind Filip Olaus (uttales Olaves) Filip Lavrans noen du likte?
prebs Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Philip er et flott navn skrevet sånn (enig at Filip ser litt pinglete ut). Du har fått mange gode forslag, vil bare legge til Philip August : )
erteposen + 4 Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 Filip er jo ikke så sterkt i seg selv, så Emilian blir litt lite mandig synes jeg. Hadde valgt et litt stautere mellomnavn siden gutten blir mann en dag. Filip Andreas
kommer nr3? Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. desember 2008 har sovet på det inatt og er helt enig med dere,det blir ikke Emilian bak Philip...trenger noe sterkere....hvis ikke blir det alt for feminint... ja,da er vi på jakt igjen...hehe takk for innspill
Baby<3 Skrevet 9. desember 2008 #8 Skrevet 9. desember 2008 Philip er nydelig hva med Philip Leander eller Philip Alexander
MammaCecilie Skrevet 9. desember 2008 #9 Skrevet 9. desember 2008 Emilian er jo kjempe fint:) Sønnen min heter det, så er vel derfor jeg syntes det er fint. At Emilian er feminint, jaja tenker jeg. Kommer vel mere ann på den som bærer navnet. Hva folk som ikke kjenner barnet tenker er vel samme faen... Var veldig i tvil om jeg skulle velge det navnet eller ikke pga at når jeg spurte her inne var det veldig få som likte navnet, men jeg er glad jeg ikke brydde meg for det, for han kunne ikke hetet noe annet når jeg ser på han den dag i dag!
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #10 Skrevet 9. desember 2008 Jeg har i grunn ingenting i mot Emilian.. Klinger fint, men liker Emilia godt også. Synes dere bør skrive Philip. Likte Philip Nicolai, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå