Vicky 83 Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Ser på en stiling der den som tilsettes skal reise mellom flere ulike barnehager og arbeide med barn som har særskilte behov. I utlysningen står det "lønn etter avtale". Det søkes etter førskolelærer/lærer med minimum 30 stp. spesialpedaogikk og/eller erfaring fra arbeid med mennesker med spesielle behov. Dette er min kompetanse i forhold til stillingen: Allmennlærerutdanning 30 stp. spesialpedagogikk som en del av allmennlærerutdanningen 30 stp. psykologi Erfaring fra bofellesskap og avlastningshjem. Det vil si at jeg oppfyller kravene deres, men jeg er ikke førskolelærer og jeg har ikke mastergrad. Siden arbeidet foregår i barnehage ser jeg for meg at førskolelærerutdanning er mest relevant. Og mastergrad er vel noe som typisk fører til høyere lønn. Er det noen som har tilsvarende jobb? Trives du?
kleenex Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Jeg hvet ikke, men dytter fordi jeg lurer på det samme
FrkForsiktig Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Hvis utlysningsteksten sier førskolelærer/lærer, så har jo du relevant utdannelse Og i det store og det hele er det nok spes.peden som teller mest! Lønne etter avtale betyr no lønn etter (tariff)avtale...kan du ikke bare ringe og høre da? Det er vel en kontaktperson? Hvor i landet er dette forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå