Mammatiltogutter! Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Sjekk denne linken: http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=543361
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Huff så skummelt =( Skremmende når vi ikke kan stole på at babymaten er bra. Har også hørt om glassbiter i middagsglass, og andre fæle ting.. Tror det beste er å lage det selv jeg =/ Da vet vi hva den inneholder..
rampete robin Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 40.000 glass er solgt i Norden. De aller fleste glassene av den aktuelle produksjonen er solgt og spist, for holdbarheten var bare ut året tror jeg. Av 40.000 har et barn reagert. Det er selvfølgelig et for mye, men det kan (og har skjedd) også med annen mat. Sånn sett er ingenting trygt å spise.... Jeg blir ikke hysterisk av den grunn og kommer ikke til å boikotte HIPP.
Nordhagenjentene :) Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Og det er TROLIG at han har fått i seg bakterien fra mosen til Hipp, ikke helt sikkert. Det glasset med holdbarhet til 02 - 2010 får stå i vårt skap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå