Gå til innhold

Til Askepott og dere andre som har prøvd fotsoneterapi/ akupunktur!

lightblue

Anbefalte innlegg

Hei!

Vet at Askepott forsøkte akupunktur og fotsoneterapi med stort hell :) Jeg prøver også det nå. Merket du/ dere noe mens dere holdt på med det? Jeg har menssmerter og stikninger i eggstokkene, håper det betyr at noe skjer nedi der ;) Hvor mange behandlinger hadde du/ dere? Jeg har hatt to serier med akupunktur med litt mellomrom, totalt 20 behandlinger vil jeg tro. Har også begynt med fotsoneterapi, og har hatt to behandlinger til nå, men kjenner det veldig godt!

Hadde vært moro å høre hvordan dere opplevde det :o)

Herlig å se at det stadig kommer flere her inne!

Fortsetter under...

Heisann her også lighblue ;))

Vet du, jeg husker egentlig ikke om jeg merket noe på kroppen. Eneste jeg husker er at jeg ble veldig avslappet mellom hver gang jeg var til aku, kanskje det var avslappet jeg måtte være for at det skulle gå bra? ;) Ho stimulerer kroppens energi baner slik at den påvirker menssyklus,eggløsning og sirkulasjon til livmor- i tillegg til å styrke kroppen for å være i god form gjennom et svangerskap.

Så jeg vil si at jeg har vært i god form hittil og hvis det fortsetter sånn frister det med enda ett svangerskap ;)))

Men hele opplevelsen med aku og fotsoneterapi, var at jeg følte at dette kom til å VIRKE. Og jeg tør ikke tro at jeg kanskje ikke hadde blitt gravid hvis jeg ikke gjorde dette. Så JEG tror det hjelpte MEG :)))

Jeg tok jo aku rett FØR egginnsett og rett ETTER insett også, betalte 1500,- for to ganger. Men så lenge det hjelpte, kunne jeg ha betalt mer :)))

Stor klem så lenge, og lykke til videre med aku lightblue :)))

Takk for det Askepott. Vet ikke om du husker det, men det gikk galt for meg i mai. Etter det så måtte jeg vente kjempelenge på hysteroskopi, og deretter på å få plass på St.Olavs for fryseforsøk. Begynte på fryseforsøk i oktober, men det ble avbrutt pga NULL respons i livmoren, slimhinnene ble bare 4mm, og det er jo altfor lite..:( Så nå går jeg og venter på nytt fryseforsøk, og håper så inderlig at akupunktur og fotsoneterapi skal hjelpe på slimhinnene også...

Lykke til på UL, Askepott, dette blir spennende!

Beklager lightblue at jeg tok feil. Vanskelig å huske hvor langt alle er kommet..

Men jeg krysser fingrer for deg nå. Har stor tro på aku og fotsoneterapi kombinert. Tror nok det hjelper på slimhinnene også, mener min aku sa det når jeg begynte :)

Tvi tvi, hold meg oppdatert da lightblue ;)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...