tja:) Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Hva synes dere om det navnet? Traff ei lita jente som heter dette, og jo mer jeg smakte på det jo bedre likte jeg det:) Nydelig og sterkt mener jeg! Nå er ikke dette aktuelt for meg, da jeg venter gutt... Men likevel spennende å se hva dere mener?
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 vet om en dame som heter det. Koselig dame.. men grusomt navn.
prebs Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Likte absolutt ikke. Høres ut som et finsk guttenavn. Ellers tenker jeg på torner.
Synnøve_Solbakken Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Det første som faller meg inn er kustygt...
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Jeg synes ikke det hørtes ut som noe navn, og blir i tillegg usikker på hvilket kjønn det er ment til (selv om du skriver jente). Fremmer forslag om Tori i stedet.
Vannmann35 Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Torn i øyet... Liker nok bare Tori bedre da.
Vipsenmamma Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 Torni har jeg aldri hørt om, men Toini vet jeg om ei jente som heter. Og det er jo litt fint.
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #10 Skrevet 9. desember 2008 Torni, er lite pent... kjenner en jente som heter Antonia, hun blir bare kalt Toni.... Grusomme begge to! Sorry!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå