Gå til innhold

POSETIV TEST.,..hjelp meg jenter...joooho..(48)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere ..vil gjerne høre deres mening..

Har kjøpt billig tester på nett..ti ..stk og har brukt sju av dem..he he tenkte å forberede meg på det verste..

Men i dag sånn kl seks , skulle jeg ut med hunden og tok en for morro..og den fikk frem vanlig strek på at den var korrekt tatt..men ikke noe annet..du skal egentlig vente 5 min..det gjorde ikke jeg..bare heiv den..

Men når jeg kom hjem kikka jeg i søpla på rein inpuls..tømte den tidligere i dag ..så alt som var der var testen..og nå var den Posetiv.....

Har dobbelt skjekket de andre og og ingen av de har det skjedd med....

HVA tror dere jenter..satt inn 28 så ruge dag 10 el 11...joooho...2 egg så dette blir spennende..

Hvordan er testingen deres gått

Fryseforsøk er det jeg har...kan ikke tro det..etter 5 år..KLEM

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fantastisk moro! Tror du er gravid, jeg! Gratulerer, Nina!

Da vi lyktes med å få sønnen vår på ivf hadde jeg positiv test dag 10!

Skrevet

Jeg tror nok du er gravid jeg :) Drister meg til å si: gratulerer.

Jeg har tatt en million tester i løpet av mange år med prøving. Jeg har aldri fått falsk positiv ved at den ligger lenger enn det som står på pakken. Det KAN skje, men...jeg har aldri opplevd det. Ta en ny nå.. eller i morgen tidlig :)

Masse lykke til

Skrevet

Så spennende.

Den jeg tok i dag tidlig begynte slik som din.

Først kom kontrollstreken til syne og i løpet av 2 min kom det en strek til.

Har alltid dobbeltsjekket de andre testene jeg har tatt tidligere, og aldri noen som har blitt positive i etterkant.

Brukte en quick response fra apoteket, har ikke noe særlig erfaring med den, og jeg har heller aldri tatt mer enn en test pr forsøk, da jeg syns det er totalt terror, hehe.

Tror jammen du er gravid, ta en test i morgen tidlig. Fryseforsøk kan vise positive resultater litt senere en ved fersk forsøk.

Skrevet

Gratulerer. Fin julepresang å få:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...