Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Hvis man f eks bruker ting som ikke går ut på dato før om lenge? Eller har ikke det så mye å si?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2008 Tusen takk:) Hvordan er det å fryse hjemmelaget cabaret?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2008 Hehe, digg det da:) Bare ta vekk de fæle rekene;)
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Å, det er jo bare så godt!!! Jeg elsker det, men mannen hater det... Så det blir nok ikke så ofte...
Gjest mphs Skrevet 8. desember 2008 #7 Skrevet 8. desember 2008 Nei det er ikke bra å fryse den. Geleen ville ikke holde seg når du tiner den igjen.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. desember 2008 Aha, da skal jeg ikke fryse den:) takk for svar igjen, kunne vært troende til å hive den i fryseren jeg nå Og ja, cabaret er kjempegodt:)
-MtG- Skrevet 8. desember 2008 #9 Skrevet 8. desember 2008 Jeg har aldri smakt cabaret jeg:) Synes bare det virker så ufattelig ekkelt. Hva er det i den geleen egentlig? Og hva mer enn reker, egg og erter er det man har inni? De tingene inni er jo godt da, men gele liksom..
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 8. desember 2008 #10 Skrevet 8. desember 2008 Mmmmm...med sitron og majones over..... litt sulten ja...
Gjest mphs Skrevet 8. desember 2008 #11 Skrevet 8. desember 2008 Du kan kjøpe ferdig gele(aspic) eller du kan lage den selv av buljong og gelatin. Bare fantasien setter stopper i hva du kan ha i den og hvordan du vil pynte den.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. desember 2008 Jeg har egg, fiskepudding og amerikans grønnsaksblanding i min del, også har jeg det samme i T sin, men har da også i reker og crabsticks for det elsker han og hater jeg:) Så den blir todelt. Nyyyyydelig!!! Og med remulade da og gjerne loff:) Ååååhh nå ble jeg skikkelig sulten også!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 8. desember 2008 #13 Skrevet 8. desember 2008 Åååååå, så nam. Mamma lager altid sann til julelunch første juledag med jammi jammi remulade til. Bare det ikke er erter i den, klarer ikke erter.... Men, NEI ikke bra å fryse den!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå