Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Påvist pcos av spes.gyn. aldri hatt mensen... har nå gått på primolut for å få blødning, og pergotime 2 tab daglig i 5 dager..min første blødningsdag va 13 nov.. vet ikke når jeg skal teste meg siden jeg ikke har syklus.(.Normal)skal jeg regne ca 28 dager fra 1 mens dag eg hadde?? er det noen som har peiling?? mvh forvirret
Moggi Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 28 dager er vanlig, men varierer. Må nok ta denne kuren noen ganger for å se hvor mange syklusdager du har. Tok meg mange år med uregelmessig sykluser, før jeg fant ut at jeg har 32 syklusdager på primolut og pergotime. Da heller ikke nødvendig å teste seg før 13 desember. Gjør ikkeno å vente litt, selv om man er aldri så nyskjerrig;)
blirjegsnartmamma Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 regn 28 dager denne gangen, og legg på 1 uke minst... Hvis ikke mensen kommer iløpet av den uka, så kan du teste.. Er det ingenting da, kan du vente 1 uke til.. Det har bare med tålmodighet å gjøre dette styret her altså Jeg skal egentlig holde meg unna tester til 16 januar jeg, til tross for at jeg har "IKM" 24 desember.. haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå