KarinG Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Hei! Vil bare gi dere tips om et salg i Stavanger av brukte barne/mammatøy, utstyr, og mye annet. Her kan foreldre selge og kjøpe pent brukte ting til barn og gravide. Godt for miljø OG lommabok! Se på nettsiden for alle detaljene: http://stavangerkids.weebly.com
Glad tobarnsmamma Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Åh, alt skulle vært skrevet på norsk.. (Jeg suger i engelsk...hehe)
KarinG Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2008 Beklager!!! Om det er noe du ikke forstår, bare ta kontakt! Hvis du vil kjøpe ting er det bare å komme den 31. januar. Hvis du ønsker å selge brukte klær osv, da må du registrere deg for å få selger ID, laste ned og skrive ut prislappene (du finner de på nettsiden) og feste de, og levere varene til Madla bydelshus dagen før salget. Jeg kommer til å oversette nettsiden til norsk, men har hatt det så travelt med å planlegge salget!!
Frøken Freken Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Utrolig bra tiltak, og treffer sikkert midt i blinken nå i finanskrisa og klimakrisa. Er sikker på at Stavanger Aftenblad ville laget sak på dette om de ble tipset. Selv sparer jeg alle klær til en nummer to som forhåpentligvis kommer om et par år, men liker godt å kjøpe så jeg kommer nok innom;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå