KoneTilMannenMin Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 prøver bestille en kalenderderifra men får ikke fram hvor mye frakten er på, står noe om att man må betale moms eller toll på postkontoret når man henter varer... noen som kan hjelpe meg her??? føler meg litt dum nå ja og når jag laster ner bilder sier de att bilderna kanske inte blir helt bra, er dette noe de bara sier før å vara på den sikkre sidan eller?? ikke noe galt med mina bilder ju... hjelp pleeeease
Trultemora er presseklar!! Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Hvis du handler for over 200 kr så må du betalt 25 % moms, er summen under det så slipper du momsen! Frakten kommer litt an på hvor raskt du vil ha kalenderene! alt fra ca 150,- for å få de på 1 uke (tror jeg) , ca 100,- for 2 uker! Spm om frakt Det kommer helt på slutten!
Devil in disguise Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Vil ikke anbefale dem , jeg har bestilt kalender der i år. Kvaliteten var dårlig. Aldri mer.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Jeg var veldig fornøyd ihvertfall! vet om flere som er det!
KoneTilMannenMin Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2008 ok tack før svar. oj hørde att de var så bra og billig var de ju också så tenkte bestille... de sier selv att mine bilder ikke blir fine, vet ikke hvorfør, har prøvd samme bilder andre steder også... kanske jag ska kolla litt mer runt... de var ju FØR billig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå