Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #1 Del Skrevet 8. desember 2008 Har en mor som har blitt gravid 7 ganger, og av de 7 gangene var 5 av de med prevensjon(p-sprøyte, p-piller, spiral) Så i fjor høst ble min søster gravid. Hun brukte også p-pillen. Selv har jeg brukt p-sprøyten og tatt denne på akuratt rett dato hver gang i 2år. Men så i starten på nov fikk jeg bare følelsen av at JEG ER GRAVID. Var ingen tegn via kroppen, men jeg bare visste det. Testet meg men den slo ut negativt. Men jeg bare visste. Så jeg dro til legen med urinprøve og tok også en blodprøve. Og joda jeg var gravid. Ettersom jeg har brukt sprøyta så lenge så ante jeg ikke når det kunne ha skjedd. Eller en liten magefølelse hadde jeg jo, ettersom jeg og kjæresten sjelden så hverandre, så hadde jeg jo oversikt over når vi hadde hatt sex. Men med hjelp av litt dagboknotater, og en ul ble det beregnet til termin medio juli09. Har ikke merket annet enn ømme pupper og tretthet. Det er rart, å tenke på at det faktisk bor en der inne. Det er ett lite menneske inni min mage, som kommer til å være helt avhengig av meg og kjæresten min i maaange år. Skummelt, jeg binder meg for resten av livet, men alikvel gleder jeg meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139252213-da-har-det-skjedd-meg-ogs%C3%A5/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå