Gå til innhold

hei Tromsø jenter:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En uke på overtid jeg nå...så ganske frustrert å lei,d verste er kansje at jeg ikke har noen som helst form for tegn heller..:s

Hvordan er d me deg? merker du noe som helst eller? Terminen din er 16des? kansje vi havner på føde avd samtidi :P

Hei:)

Ja jeg har termin 16 desember....bare 5 dager igjen.. men termindatoen er jo bare en ca dato, +/- 14 dager er jo normalt.

Min lille har i allefall ikke tenkt å komme ut FØR tida...hehe..

Er i fin form ja, men er jo litt tungt med den store magen. Åsså er jeg veldig utolmodig på å få møte min lille skatt:)

Håper han bestemmer seg for å komme før jul... men... sjefen bestemmer:P

Bra med dere da? skjer det noe?

Overhode ingen tegn her på at han har tenkt å komme.

Er fullmåne i morgen, men ser ikke ut som det hjelper heller...hehe...

Lykke til til dere begge!! Nå er det siste innspurt!

:)

Jeg fikk ei nydelig jente 4.desember. Hadde ikke termin før den 23. , men det gikk helt fint. Litt startvansker med å få ho til å ta til seg nok næring, men ellers alt vel. I dag er ho 1 uka gammel og ting går veldig fint.

Ønsker dere andre lykke til. Den nye føden er utrolig flott og badekaret anbefales på det sterkeste.

nei ungen min har visst ikke tenkt seg ut frivillig, så blir satt igang i midten av neste uke, så om en uke har vi babyen her mest sannsynlig!:) om den faktisk kommer av seg selv litt før blir det en fantastisk bonus, men synes det er lettere å venne seg til tanken at vi får starthjelp på tirs/ons..:)

Datt en blodklump på 4-5cm å halvannen cm bred kansje i doen da jeg sto opp imorgest for å tisse, er det den der slimproppen tror dere??

Var sånn brunaktig farge på den, fikk jo ikke sett så veldig på den da, iogmed at den datt rett ut i do, men var ikke noe friskt blod i det hele tatt da jeg tørka meg.. merker INGENTING ellers igrunn..

Har ikke helt trua på det der fullmåne greierne, har igrunn prøvd det som kan prøves å har ikke gitt no resultater så..:/

Annonse

Hei!

Hvordan går det med dere? skjer det noe?

ja, hadde vært gøy om vi møttes på føden på mandag:P...hehe... fullmånen slår nok til skal dere se;)

Her har det vært en del kraftige kynnere de siste dagene, men ikke noe fres over tingene.

I dag føler jeg meg bare uggen og trøtt, småkvalm og ør. Hadde nettopp et kraftig tak i magen, kjentes som skikkelige luft smerter helt nede i magen og ryggen, som et belte rundt. klarte ikke røre meg av flekken. Løs i magen ble jeg også:P... og litt tykt slim på papiret etter do besøket... beklager detaljer...hehe... kanskje det er noe på gang??? kjennes rier slik ut tro?

Næ, skal se at det blir med bare denne ene...hehe.... luringen vil vel ikke ut enda...sukk...

Håper vi snart er i mål alle sammen.

Hadde jo vært gøy å fått til et baby treff når vi en gang har født;)

god helg til dere også!!

Enig... hjalp ikke på meg heller. Kanskje i natt? hehe.

Men jeg har fortsatt 6 dager til termin og har vel ikke lov å være sååå utålmodig. Nå skal jeg ta med hunden og gå i bakker.. Og har nettopp drukket den grusomme bringebærbladtten.

God dag! Krysser fingrene for at ting skjer snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...