Gå til innhold

Klarer dere å ha sex?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe... nei, det blir ikke mye sex her. Det får vente. Når alt er vondt og man sliter seg gjennom dagen, er det ingenting som sier meg at vi skal ha sex i tillegg. Alt er vondt, dette forstår samboeren min også. Vi koser og masserer hverandre, men ikke noe mer her.

Jeg får vondt bare jeg tenker på det.

Jeg klarer ikke å ha sex så ofte, men det skjer. Misjonær er egentlig den verste stillingen har jeg funnet ut. For meg fungerer det best å stå på alle fire i senga og at han kommer inn i meg bakfra. Da støtter jeg opp under meg med pute og/eller dyne, og da er det nesten ikke ubehagelig i det hele tatt :-)

Jada..men ikke like ofte lenger. Det har blitt ekstremt følsomt innider ^.^

Men da vi gjør det liker jeg best å være oppå da får jeg kontrollen selv, eller ha han bak. Litt må jeg unne han syntes jeg =)

Og man trenger jo ikke å ha samleie for å kose seg, man kan hjelpe hverandre eller se på hverandre. Kommer jo ann på hva man gjør det til selv =)

hei du der. vil si vi fortsatt har et ganske aktivt sex liv enda til tross for bekkendløsning hos meg, (er i uke 25) jeg har funnet ut at det hjelper veldig å ha vanelig misjonær, men da med en god pute under baken :) ellers går jo bakfra også veldig greit til tider, men når de værste smertene er der blir det bare til kosing i stede for selve akten. kan være like godt det å :)

• 3 uker senere...

Annonse

Hø, gjorde et tappert forsøk i går, men i tillegg til bekkenløsning har jeg prolaps, og ingen stilling funket i det hele tatt. Bekkenet gjorde vondt hvis jeg lå på rygg, eller lå på siden, og prolapsen slo knockout på meg da vi prøvde bakfra...Så her måtte vi ty til andre metoder....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...