Gå til innhold

Når fant dere ut at dere var gravid? :)

Anbefalte innlegg

Selv fant jeg det ut 17 Mai.. Dagen før var jeg fryktelig kvalm og valgte å avstå fra alkohol.. Deretter kom det maaange uker med kvalme. Eller, det var kanskje bare 5 uker eller noe, men det føltes jo virkelig ut som en evighet når man lå der over doskåla hver eneste morgen, samt ikke var kapabel til å gjøre noen ting som helst. Men nå er det bare 34 dager igjen til termin, helt rart å tenke på :) Rart at tiden har gått så fort..

Fortsetter under...

Annonse

Tok testen 16.mai...hadde hatt noe mistanke. Planen var at dersom den var negativ så skulle jeg ut på by`n med jentene, men det ble jo ikke noe av, hehe! Hadde ikke lyst å ta sjangsen på å gå på livet siden jeg hadde en følelse av at "noe ikke stemte";)

Husker ikke helt, men tok en neg test og drakk alkohol på 17. mai ihvertfall. Var sikker på at jeg ikke var gravid, for hadde bare 'hilst' på mannen én gang den måneden, og det stemte ikke i forhold til beregnet EL;)

Jeg fant det ut 17 april, bursdagen min av alle dager:) så det ble litt av en bursdagsgave for å si det sånn;) følte at noe var rart med kroppen min, men hadde ikke trua i det hele tatt for jeg testet negativ noen dager tidligere. så jeg kjøpte like greit ei flaske rødvin sammen med gravitesten.. hehe...måtte jo kose meg litt på bursdagen min;) men da testen lyste positiv i mot meg nesten før jeg rakk å tisse på pinnen, så var det bare å gå rett tilbake til polet å få pengene tilbake gitt. men guuuud det var verdt det! hihi:) tidenes beste bursdagsgave vil nå jeg si da:):) jeg har termin 3 januar, så har kun 25 dager igjen..spennende:)

lykke til alle sammen!:)

Fant det ut i oktober jeg..

Gikk på p sprøyta og hadde ikke mensen i hele tatt og hadde bestilt meg time for sterilisering og tok en test for å avkrefte, ikke bekrefte..

Trodde jeg skulle svimt av da testen var positiv og det viste seg at jeg var ca 22 uker på vei....

Annonse

Tok test hos legen i slutten av mai, for ørtende gang, men den var negativ, så fikk jeg plutselig for meg å sjekke det igjen i august og da var den positiv, følte meg litt dum som ikke hadde skjønt det, men har aldri hatt mensen, og hadde lagt på meg veldig mye før jul.. termin i januar! Gleder oss veldig:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...