Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle de 6 eggene hadde delt seg, men de tre jeg ikke satte inn kunne dessverre ikke fryses. Hadde håpet at jeg for første gang skulle få noen på frys, men dengang ei. Ruger i allefall på 2 firedelte og 1 todelt. Testdato er 22. desember.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis som ruger igjen:)) Måtte julenissen komme med en liten spire eller to til deg:)

Kjipt at du nok engang ikke fikk egg på frys, men vi får satse på at du har mer enn nok med de du har fått satt inn:)

Skrevet

Oi, gratulerer så mye. Håper du lykkes med å bli gravid

Skrevet

Wow! 3 egg a gitt :-) Det var høna si det tenker jeg.Jeg vet at ved private forsøk er det nesten opp til den enkelte om de vil ha satt inn 1,2 egg etc.

Dette blir jammen spennende!

Jeg får vite resultat av dagens uttak imorgen.Nerver...

God rugetid :-)

Skrevet

Å tre små fine. Håper de fester seg og blir til små babyer. Ihvertfall ett må feste seg denne gang. Heier på deg C : )

Skrevet

Gratulerer som ruger :)

Skal se du ender opp med Ole, Dole og Doffen :) Eller kanskje Hetti, Letti og Netti?? :)

Skrevet

Takk skal dere ha.

Jeg måtte jo kaste tre egg som ikke egnet seg til frysing. Sa at de kunne putte inn alle seks, hehe. Da kunne det fort blitt Ole, Dole, Doff, Hetti, Netti og Letti. Blir veldig glad om det blir to, men det viktigste er at det blir en. Synes det er på tide nå.

Skrevet

Fikk forresten UL-bilde av eggene inne i livmoren. Hadde vært gøy å vise det til et barn en dag da........

Skrevet

chaiemae, gratulerer, to firedelte fantastisk, jeg har en veldig god følelse for deg denne gang.

Prøv å ta en rolig førjulsstrid og jeg håper du får den beste julegaven ever

Skrevet

håper det er din tur denne gangen Chaiemae :o)

Skrevet

Hei så spendene da..

vi har test dag på samme dag 22 des, spent,

vi holder på med AIH da...tvi tvi for oss begge....lykke til videre.

Skrevet

Gratulerer! Håper virkelig at du lykkes denne gangen!

Lykke til!

Skrevet

Lykke til med rugingen, Chaiemae :o)

Håper at det ihvertfall er ett gullegg. Sender masse babystøv til deg!

Skrevet

Heier på deg chaiemae !!

Lykke lykke til, måtte du få tidenes julegave :-)

Stor klem

Skrevet

oj det var ikkje værst du=) det blir kjempespennende å følge med deg! håper dette går bra, skal krysse fingrene for deg=) lykke til med rugingen!! ikkje stress, men tenk på deg sjøl og kos deg=)

Skrevet

Nå krysser jeg absolutt alt som kan krysses for deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

UL av eggene? Det har jeg aldri hørt om. Var det dr L. som ga deg det?

Skrevet

Takk takk :o)

Hadde en annen lege på innsettinga. Er litt morsomt med det bilde da, men dersom alt går til helvete så går det nok i søppelbøtta ja. Er på rugedag 6 i dag og lurer litt på hvilken dag jeg skal svi av første test.

Skrevet

Krysser fingrene for deg og håper det går denne gangen, sender også over litt babystøv ****************************'

Kjenner meg igjen ja, når teste....jeg hadde insett 10/11 og svei av den første testen 19/11 og den viste positiv....

Lykke til :-)

Skrevet

krysser alt som krysses kan!!!!!:)

lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...