Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er jo så mange forum her inne at man kan bli gal. Dessuten er det jo ikke alle forumene som blir like aktivt brukt. De fleste som vil ha svar raskt, legger jo inn spørsmålene sine på skravlesiden, anonymforum, bli gravid eller trimesteforumene.

Er det virkelig nødvendig å ha så mange forum? Eller kunne dere rydde litt opp i disse også nå som dere driver oppgradering?

Eksempel forumet "Pjerten" har ikke hatt nye innlegg siden 21.september. Idèbanken har jo ikke nok innlegg til å fylle en side på over 2 år. Og nedleggelsesdebatten har ingen nye innlegg siden 5.juni!!!

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Hei,

dette innspillet har jeg sett mange ganger og fra flere brukere, men det skjer aldri noe med saken (jeg har vært medlem siden 2005). Det har tvert imot blitt stadig flere forum... Så jeg tillater meg å spørre igjen om en skikkelig opprydding på alle tre nettstedene - sletting av forum som ikke er i bruk, sammenslåing av forum som er nesten like og evt. navneendringer. Kanskje øker til og med trafikken som følge av forbedringene?

Spørsmål nummer to: Noen av debattene som faktisk er i bruk vises ikke i venstremenyen. Kan dere legge inn Mor i alderen 35+ på DIB og BAM?

Thanx :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...