OhBaby! Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 vet at de har på mamasita,bittens,polarn o pyret,h&m. er det flere? jeg finer ikke noe som passer på h&m,og har ikke lyst til å bruke sånn 600-1000++ på topper og bukser pr.stk. har ikke vert på bittens,men hørt rykter om at det er så trangt og masete der.
Yarn Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Vet ikke om flere i farten, men jeg kjøpte meg iallfall en "gravidbukse" i dongeri på ONLY:) Er vel neppe tenkt til oss gravide, men passer iallfal foreløpig:) Den har slikt stoff øverst som kan brettes opp på magen om man ønsker og knytting. Før hadde de jo på KappAhl og Lindex også, men ryktene sier de har sluttet med det. Søren, må vel snart ut og finne meg noe fintøy til jul, ja....
mamamaren Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Hm, nå synes jeg du ble vanskelig ;-) Liker meg veldig godt på mamasita, jeg. De har en herlig atmosfære, god scervise, og en kan finne fine "billige" klær der om en leter mellom plaggene, eller kommer når de har salg. En kan også få fast rabatt om en er medlem (koster ingenting, og en får bare mail en gang i blant når det er tilbudstider).. Sikkert mye salg i januar? Ellers blir det hennes for min del. Er ikke sikker på om de har mammaklær på lindex eller cubus eller de?
OhBaby! Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2008 joda,jeg er vanskelig. er masse bra på mammasita,men jeg ar ikke funnet så mye som paser til meg der som er billig,og med tanke p åat dette er bare for en kort tid jeg skal bruke disse klærne,så har jeg ikke lyst til å bruke masse penger,har god økonomi,bare prøver å senke forbruket, :) men må nok bare krype i det,og kjøpe noe fint der sikkert.. jeg skal gå å se der i morgen,har en følelse at jeg mest kommer til å gå i tights og tunika/kjoler, men det kan jeg sikkert bruke helt vanlige klær i også. allefall end en god stund. åh,jeg skal se etter den buksen på only! takler ikke noe som strammer lenger.. er bare 8 uker da,men vil ha magen fri for stramme strikker og bukselinninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå