ivf-79 Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Hvilken dag regnes for dag 1 igjen? Jeg satte inn på fredag, er det dag 1? Egget jeg fikk inn var 6 delt, hva er delinga på egget/eggene dere fikk tilbake ?
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Innsettingsdagen er dag 0. Jeg har satt inn 4-delte, 7-delte og 8-delte egg, samt et blastocyst tidl. Nå ruger jeg på et fryseblastocyst som ble satt inn på fredag:) 6-delt er jo et kjempefint egg:) Kos deg videre i rugetiden. Når har du testdato?? Jeg har fått beskjed om og ta blodprøve 17.des.
ivf-79 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2008 Takk for svar Hvorfor har du fått tilbake 3 egg ? Jeg skal teste meg fredag 19 des. men kommer til å gjøre det allerede til helgen. Siden alle de gangene jeg har testet positivt har vært så tidlig som dag 8-9. netsen så legene ikke har trodd meg (hihi) Satte inn fredag, så jeg begynner nok å teste lørdag kveld søndag tenker jeg Kommer du til å snik teste da ? Klem
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Nei, jeg mente det ikke slik:)) Det er tidligere jeg har fått satt inn slike egg:) Nå ruger jeg på ett som er fem dager gammelt (blastocyst). Dette har delt seg i så mange at man ikke kan telle det:) Jeg kommer ikke til og snikteste. Tror jeg..... Synes tiden går kjempefort, så skal nyte rugetiden så lenge jeg kan. Lykke til med testing til helga. Krysser fingrene for at testen blir positiv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå