Gå til innhold

Baby i magen....

Mamma'n til blomsterbarna=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som savner å gå gravid her?? Satt å så på bilder av magen min da jeg var gravid...Og jeg må si jeg savner magen min!!

Men det eneste jeg savner er å kjenne spark, og at magen er herlig=)

Jeg var kvalm i 16 uker, så tok det 4 uker før jeg fikk begynnende bekkenløsning... og i uke 30 hadde den slått inn for "fult". Ryggen begynte å bli veldig vond de siste 2 ukene, så jeg satt å sov...kunne ikke ligge, det var for vondt..

Hadde en superdramatisk fødsel.. Vi kunne ha mistet lille gullet vårt..

Og jeg ble sydd utrolig mye, og hadde vondt i 3 uker. Har ennå vondt der bak....

Men hvorfor i alle dager savner jeg magen sånn????? =P

Må bare lufte litt tanker her... Men har faktisk ganske lyst til å gå gravid igjen... Men samtidig NEI!!

Så utrolig rar man kan bli..... =P

Skrevet

uff ja jeg og savner det så utrolig masse. Kunne blitt gravid igjen med en gang jeg :)

Jeg hadde ingen plager bortsett fra sånne fille ting som sure oppstøt å sånn. Super fødsel...Men trøster meg med at det blir ikke så lenge til neste. Mangen sier det er hormoner som gjør at man savner det. men ikke vet jeg. Jeg synest det er så utrolig koslig å ha mage, å kjenne babyen sparke ikke minst spennende.

Men jeg koser meg kjempe masse med jenten min nå da.

Blir misunelig på aller som går med fin gravidmage :)

Samtidig så er det godt å få kroppen sin normal igjen og.

Har en baby på 7 mnd :):)

Skrevet

Jeg savner det kjempemye! enda jeg hadde et slitsomt sv.skap...

Savner bevegelsene i magen, å se at magen vokser. ikke minst spenningen med ultralyd og fødselen! alle de små milepælene..

Hadde det ikke vært for min unge alder og at jeg ikke har tatt høyere utdanning enda ville jeg sikkert hatt en til med en gang, hehe..

Men blir nok å vente noen år.. gleder meg kjempemye! Men akkurat nå skal vi bare nyte den lille vi allerede har :)

Skrevet

Utrolig nok savner jeg det også, men har det friskt i minne om hvor elendig formen min var i begynnelsen og på slutten. Jeg har 2 år mellom mine og ble like fort babysjuk etter førstemann.

Vi har bestemt oss for at det kun blir disse 2. Tror ikke kroppen min klarer et sv.skap til (mye ryggproblemer).

Uansett er det en "trøst" at jeg kun kan gå gravid 1 gang til (pga 2 ks), ellers kan man lett gå i "babysyk-fella" om og om igjen....hehe

Men, det er litt vedmodig at jeg aldri mer skal gå gravid. Føler ikke at jeg kan godta det helt heller.....hehe. Vel, tiden får vise : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...