Solskinn78 Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Jeg har endelig blitt gravid etter 2 års misslykket prøving. Måtte til slutt i gang med ivf og det har jeg ikke angret på. Hadde minimale symptomer og plager i forbindelse med hormonene. Fikk ut 11 egg, men bare 4 lot seg befrukte. Var ganske nedfor da. Satte inn ett og jommen festet det seg. I dag er jeg 7+ 1 dag på vei og alle bekymringene og alle de negative testene er allerede glemt. faren for abort er jo fortsatt stor, men føler likevel at jeg vil huske denne tiden med glede. Så vil bare si til alle dere som fortsatt sliter og venter.. Stå på! Ikke gi opp og masse masse lykke til!! Håper det snart kryr av gravide inne på denne siden :-)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Gratulerer så mye. Så fantastisk at dere lykktes:D. Det er vel en ubeskriveld følelse du sitter med nå. men jeg lurer litt på hva symptomer du hadde i rugetiden som du tror IKKE skyltest hormonene
Solskinn78 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2008 Takk for det :-) Jeg hadde ingen symptomer eller plager før samme dag som jeg tok ut eggene. Fra da ble jeg skikkelig oppblåst i magen, prikking og murring. Kunne ikke kneppe igjen buksa. Dette varte i sikkert 14 dager etter uttak. Symptomene som gjorde at jeg ante at noe var i gjære var vel denne murringen i magen, samt at jeg ble merkbart mer emosjonell. Fikk klump i halsen av nesten alt jeg så på TV som kunne ha et følsomt budskap. Merket også at jeg var mer trøtt + litt treig i magen. Dette er vel egentlig de eneste symptomene jeg har ennå + at puppene har begynt å forandre seg. Men det skjedde først nå for noen dager siden. Satte inn egget 5.nov og tok graviditetstest om kvelden 17. nov. den var positiv. Tok en ny test morgenen etter og det var samme dag som jeg tok blodprøve som viste hcG på 230. Men det mest sikre symptomet var vel at jeg ikke hadde noen form for spotting eller blødning. Skal på ultralyd nå på fredag, så det blir veldig spennende å se om det er liv der fortsatt. Kjempe lykke til med forsøk nr 2.Bare spør hvis det er mer du lurer på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå