Sjifra Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Har noen et spennende forslag til lillesøster som kan passe? Far og jeg har veldig norske navn, så når vi er i utlandet, høres det ut som om noen prøver å gulpe opp en hårball når de forsøker å si navnene våre...
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Julie og Emilia Julie og Sanna Julie og Erica Julie og Andrea Julie og Josefine Julie og Sofia
Sjifra Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2008 Hmm, veldig gode forslag. Har faktisk tenkt på mange av de selv. Liker Jenny og Sofia veldig godt. Har lurt på Oline, et familie navn. Er det bare jeg som synes det er fint eller passer det også??? Vær ærlig-jeg tåler det....
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Oline er et nydelig navn og passer fint til Julie. Men litt usikker på om det blir mye "li".. Prøv å si dem fort etter hverandre. Hva med Eline? Synes det er utrolig nydelig også. Og Sofia er bare vakkert.
Sjifra Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2008 ok, et godt poeng.. Så vanskelig når jeg var så sikker med første... Takk for kjempefine forslag.....
prysseluskan Skrevet 8. desember 2008 #8 Skrevet 8. desember 2008 Oline er finfint, og går greit sammen med Julie. Jeg synes Julie passer sammen med navn som Marie, Sofie/Sofia, Frida, Nora, Elise/Elisa, Hanna, Marthe, Emilie, Lovise, Ulrikke...
prebs Skrevet 8. desember 2008 #9 Skrevet 8. desember 2008 Både Julie og Oline er kjempefine navn som passer godt sammen : ) Ellers synes jeg disse passer godt til Julie: Pernille Johanne Marte Synne Maria Hanna Nora Vilde
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #10 Skrevet 8. desember 2008 Jeg synes Julie og Justine er så vakkert sammen:)
lille_spira Skrevet 20. januar 2009 #12 Skrevet 20. januar 2009 Jeg heter Julie og lillesøstra mi heter Linn. Syns det passer bra Vi har ei søster til som heter Christina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå