Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 8. desember 2008 #1 Del Skrevet 8. desember 2008 søtt...var flink å holdt meg unna karbs forrige uke..løpte på do som bare det,å forventet å gå ned i vekt til uka etter..veier meg hver mandag. men så i helga hadde vi billetter til ylvis,så vi skulle ute på big horn å spise middag først,da slo jeg til med pommes frites til biffen..å brownies til dessert.etter showet var kvelden fortsatt ung,så vi leide en film og kjøpte smågodt..:s igår bakte tuppa og jeg julekaker..spiste av det også..jeg blir ikke kvitt den søttrangen,jeg blir gaaal.. da jeg stilte meg på vekta idag,hadde jeg gått opp 300g....tilsammen har jeg lagt på meg 1kg etter jeg kom meg ned 5kg med grete roede..ååååååå klarer dere å mottstå alle fristelser? klarer dere dere uten snacks i helgene også på ketolyse? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139250434-uff-jeg-klarer-ikke-%C3%A5-motst%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelly79 Skrevet 8. desember 2008 #2 Del Skrevet 8. desember 2008 Hei! Skjønner at det er frustrerende, neste gang dere skal ut å spise så ber du om ekstra grønnsaker i stedet for pommes frites, og den browniesen den dropper du lett :-) Jeg har gått på ketolyse i 7 uker og har gått ned 12 kg, men jeg er streng med meg selv, har ikke rørt noe godteri eller snacks disse ukene, ikke drikker jeg lettbrus/saft heller. Tror man må være veldig bestemt og ikke kjøpe inn noe!! Jeg hadde veldig søt sug og var generelt sugen på noe de to første ukene men så gikk det over :-) Jeg skal se om jeg finner noen snasne oppskrifter på julekaker/godteri på lavkarbo.no.. Stå i mot søtsuget :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139250434-uff-jeg-klarer-ikke-%C3%A5-motst%C3%A5/#findComment-139251270 Del på andre sider Flere delingsvalg…
katoes Skrevet 9. desember 2008 #3 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg går på ketolysekuren. Allerede etter et par dager forsvant søthungeren for meg. Og jeg skal love deg at jeg elsker sjokolade og kaker og alt som smaker søtt !! Jeg klarer ikke vanigvis og gå forbi et kakefat uten å smake et par kekestykker.Men det går overraskende bra. Det er så deilig når man kjenner at blodsukkeret er jevnt hele tiden. Det voldsomme suget blir borte og mye av sultfølelsen blir også borte. Tenker ikke så mye på mat lengre. Også vet man at hvis man spiser godteri når man er på ketolysekuren, så kommer man ut av ketosen som er den tilstanden man er i når man forbrenner fett. Og da tar det fort noen dager før man er i ketose igjen. Og det vil man helst ikke. Jeg er nesten litt i tvil om jeg skal ha en sprekk i jula eller ikke.... kommer nok til å spise bare lav-karbo da, men kjenner at det sitter langt inne altså... Les litt om kuren, så du lærer litt mere om den. Jeg var veldig skeptisk før, men nå har jeg skjønt hva det går ut på og alle fordelene den kuren gir. Heldigvis er det litt snacks som er greit å spise. Baconkrisp er ok. Sånn psykisk sett er det fint å vite at man kan kose seg med noe.... Men det er begrensa hvor spennende den krispen er etterhvert, så det begrenser seg selv litt for min del i allefall... Lykke til videre med kampen mot kiloene.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139250434-uff-jeg-klarer-ikke-%C3%A5-motst%C3%A5/#findComment-139257552 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 9. desember 2008 Åh så glad jeg ble nå..å få vite at jeg kan spise bacongull!!!det gjør det litt lettere å,så jeg kan kose meg litt i helgene.å kunne se fram til det hjelper veldig,da er det også kanskje lettere å la være å skeie ut med annet som ikke er bra:)bacongull synes jeg er knallgodt jeg..problemet mitt med det er at hver gang jeg spiser det,så tetter det seg til i halsen min..hehe.får sånn kvelningsfornemmelse.hihi. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139250434-uff-jeg-klarer-ikke-%C3%A5-motst%C3%A5/#findComment-139258577 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå