Rose69 Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 De andre gangene (3 år siden) fikk jeg ut henholdsvis 10,12 og 8 egg. Men der kun 1 ble befruktet 2 av gangene og 2 egg befruktet den ene gangen (satte inn 2 på en gang da..men ble ikke gravid). Kan det være alderen som tynger? Snart 40... Eller overstimulering?? Hvordan kjenner man overstimuleringen, noen som vet? Jeg tok kun 150 og 200 ie Puregon ved de andre forsøkene 3 år siden.Denne gangen fikk jeg 250 ie.. Noen med erfaringer?
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Det KAN ha med alderen å gjøre, men ikke nødvendigvis. På mitt første forsøk fikk jeg ut 8 egg, og på mitt siste (2 år etter) fikk jeg ut 24 egg, Med SAMME dose Puregon.... Om du er overstimulert, får du vel fler egg og ikke mindre? Uansett, 5 egg er jo ikke dårlig! Du trenger jo bare ett for å lykkes:-) Håper det er et gullegg blandt de 5 du har fått ut!!
Rose69 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2008 Ja, det er sant.Man trenger jo bare det ene gullegget :-) Men ble bare litt overrasket da jeg hadde så mange egg for 3 år siden.Ikke gode egg da, men de var da ihvertfall flere.Hmm. Vell.Skal ringe å høre imorgen...TO BE OR NOT TO BE... Og masse lykke til med deg også, Flinke kjærringa.Følger spent med! Klem
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Det kan jo faktisk hende disse eggene er av supergod kvalitet siden det ikke ble så mange:-) Vi krysser fingrene for det!!:-) Klem tilbake!
*sommer* Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Hei Jeg har kun fått ut 3 egg de siste to gangene hvoran 2 ble befruktet og satt tilbake første gang og 1 befruktet og satt tilbake nå for 12 dager siden. Jeg har akkurat rundet 30 så jeg er ikke så sikker på om det bare har med alder å gjøre. LYkke til uansett. Så lenge kvaliteten er bra skal du være kjempe fornøyd.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Dette kommer til å gå bra, vennen - lykke til med befruktningen :-) Klem
Sarah70-har 2 gull Skrevet 8. desember 2008 #7 Skrevet 8. desember 2008 Er 5 så dårlig, da? På Ullevål sier de at mellom 6 og 10 egg er det aller beste.... Og du trenger kun ett gullegg! Lykke til!
Lykkelig mor til tre Skrevet 8. desember 2008 #8 Skrevet 8. desember 2008 Jeg håper det blir fem befruktede egg til i morgen... og at ALLE deler seg til fire celler Kan jo i hvert fall håpe på det. Det er jo ikke noe umulighet Masse lykke til
ikø29 Skrevet 9. desember 2008 #9 Skrevet 9. desember 2008 Hei :-) Jeg fikk ut 13 egg første gangen og 6 den andre gangen (og er 30). Det var den gangen jeg fikk ut minst at det gikk best fordi jeg er gravid :-) Kvalitet fremfor kvalitet er best!! Tvi tvi med befruktningen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå