Gå til innhold

trenger tips for å gi 5mnd gammel baby tran! Det er totalnekt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært kjempeflink til å ta tran og andre vitaminer før, har det plutselig blitt totalnekt! Hun snurper igjen munnen og dytter ut tranen med tunga - skikkelig søl! Bruker målesprøyte. Den har fungert kjempebra helt til nå, skjønner ikke hva som har skjedd jeg...

Noen som har gode tips for å få lurt i henne tranen?

Skrevet

Blande det i grøten... eller noe annet ? Om du fullammer, så kan du jo prøve å pumpe ut litt melk, og blande det i en liten kopp og gi ? Gi D-vitamindråper heller ? :P

Skrevet

hva har du gitt hun egentlig???

må bare spørre siden du sier tran OG andre vitaminer??

du skal bare gi henne tran ELLER d-vitaminer vet du???

gi ho d-dråpene istedenfor så slipper dere transtyret :) er slik vi gjør det her i gården ihvertfall...

Skrevet

Anbefaler ikke å blande i grøten eller melka, det kan føre til at hun vil nekte å spise grøt og drikke melk også..... tran bør gis alene... men gå over til d-dråper istedet siden hun nekter...

Skrevet

Prøv Eskimo omega-3 i steden? Det gjør vi. :) Og det smaker nyyyydelig "sier" frøkna... ;P

Skrevet

Mange gode tips! Tusen takk! Prøver skje først, hvis ikke det går blir det Eskimo eller D-dråper. Fås Eskimo på apoteket?

Hjerte til hjerte: Jenta mi er født seks uker før termin og fikk dermed skrevet ut Multivitamin, Folat, Jern og Tran. Ikke spør meg hvorfor hun skal ha alt dette....

Skrevet

Ser mange foreslår d- dråper istede. Da får de jo ikke de gode fettsyrene som er i tran. Håper du lykkes med å få i henne tran igjen. Vi gir vår lille med sprøyte og han er ikke overlykkelig når han får det. Håper det blir bedre når de blir litt større:-)

Skrevet

Jeg har en jente på 2,5 måneder, og jeg gir henne tran i en tåtesmokk - fungerer utmerket. Hun sutter det i seg som om det var melk :) Prøvde først med målesprøyte - det ble bare søl her i huset...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...