auro Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Har dere noen gode forslag? Vet ikke kjønn. Takk :-)
prebs Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Nydelige navn på jentene dine, da! Foreslår noen jeg liker godt: Selma Hedvig Pernille Ingeborg Oda Ida Thale Eline Oline Nicoline Johanne Henrikke Ludvig Jacob Jørgen Simen/Simon Peder Fredrik Henrik Oscar/Oskar Herman Johan Johannes Sebastian Synes nummer tre bør få sin egen bokstav :-)
auro Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2008 Tusen takk. Vi har nok ganske lik smak. Liker godt Selma, Hedvig, Johanna, Henrikke. Mannen er veldig begeistra for Ingeborg. Av gutta liker jeg Ludvig, Jacob, Peder og Herman. Har selv tenkt på August og Hennika.
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Aurora, Mathilde og Christiane Aurora, Mathilde og Sophie Aurora, Mathilde og Karen Aurora, Mathilde og Sunniva Aurora, Mathilde og Alvilde Aurora, Mathilde og Pernille Aurora, Mathilde og Iselin Aurora, Mathilde og Teodor Aurora, Mathilde og Carsten Aurora, Mathilde og Jonatan
auro Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2009 Dytter for å se om flere har forslag.....
Castho Skrevet 4. februar 2009 #7 Skrevet 4. februar 2009 Aurora, Mathilde og Jakob liker jeg godt eller Aurora, Mathilde og Sanna liker jeg som jente navn. Ingeborg og Hedvig synes jeg ikke passer.
apriljente91 Skrevet 4. februar 2009 #8 Skrevet 4. februar 2009 Hehe, litt morsomt, Jeg heter Aurora, har søster som heter Mathilde og en bror som heter Elias Johanna synes jeg passet Jakob synes jeg også var fint sammen med Aurora og Mathilde.
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #9 Skrevet 4. februar 2009 Aurora, Mathilde og Elisabeth Aurora, Mathilde og Ingrid Aurora, Mathilde og Ylva Aurora, Mathilde og Jenny. Ellers er Johanna kjempefint. Synes kanskje Aurora, Mathilde og Benjamin hadde vært fint.. Hm..
auro Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 4. februar 2009 Det var jo litt av et sammentreff. Er overbevist om at det er en gutt som kommer nå. Har ikke vært på ul ennå. Men Elias er nok allerede opptatt. Jakob er veldig fint.
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #12 Skrevet 6. februar 2009 Aurora, Matilde og Jacob Aurora, Matilde og Selma Aurora, Matilde og Johanne Aurora, Matilde og Hedvig Er nydelige navn! Liker alle sammen prebs foreslår, så jeg har nok også veldig lik smak! Hva med Sofie, Petra, Sara, eller Emma?
auro Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #13 Skrevet 6. februar 2009 Emma hadde vi tenkt på til de to andre, men fordi det er så populært har vi styrt unna. Sofie har jeg tenkt en del på i det siste. Men inne på spåsidene sier de det blir gutt alle sammen,så da får vi vel tenke på guttenavn.
MirandaC Skrevet 6. februar 2009 #14 Skrevet 6. februar 2009 Jeg synes den nye jenta/gutten bør få et navn med en annen bokstav enn A og M. (Aurora og Mathilde). Simon Kasper Jesper Jonathan Nikolai Simon Elias Helena Mira Kira Sofie Johanna Hannah Nicoline Carina Katarina.
MirandaC Skrevet 6. februar 2009 #15 Skrevet 6. februar 2009 Eline, Emilie, Emma, Ella og Leah passer også ;-)
auro Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #16 Skrevet 6. februar 2009 Kasper er det guttenavnet vi har hatt til de to første jentene, men nå synes jeg kanskje det har blitt litt for populært. Huff, vet ikke helt. Skal ikke være enkelt.....
MirandaC Skrevet 6. februar 2009 #17 Skrevet 6. februar 2009 Aurora, Mathilde og Kasper passer kjempebra! Synes ikke Kasper er for populært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå