Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen tips om hvordan jeg skal få en overtrøtt jente på 2mnd til å sove uten at det blir skriking i flere timer på kvelden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe som til en viss grad har fungert her har vært å ikke legge henne rett etter maten. Men la henne være våken litt først. Først bruke litt tid på å rape, og trykke ut noen fjerter:) Så ligge å pludre litt, for deretter å skifte bleie. Da er i hvert fall min fornøyd, og kan faktisk legge han ned våken i kurven, hvorpå han sovner av seg selv.

Det skal sies at jeg har en gutt som ikke liker å sove alene, og som strengt tatt ikke liker nettene i det hele tatt. Men på dagtid er det i hvert fall denne oppskriften som gjør at han sover alene i kurven sin. Har før matet han og lagt han rett ned, og da blir det rabalder.

Skrevet

La henne sove litt utover ettermiddag og kveld og, slik at hun ikke blir overtrett. Om det er vanskelig, så ta evt en trilletur om hun sover bedre da. Min gutt sover mye gjennom hele døgnet, men de dagene han har hatt magesmerter og mye luft f.eks og sovet lite sover han dårligere på natten og.

Kanskje ikke det beste tipset, men er vel ikke en enkel løsning heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...