Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Kjerringråd er jo så mangt, men mye av det funker jo som ei kule det. Men hvordan kom folk på å gjøre det på den måten første gang? Kom på det da jeg leste tipset om aske/vann-pasta for å fjerne spylukt fra madrass. Jeg er ganske overbevist om at det funker, men hvordan i alle dager kommer folk på å kline det på møblene sine i utgangpunktet? ...mye man skal lure på ;o)
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Ved "uhell" kanskje ... At man f.eks etter å ha vasket peisen / tømt asken bestemmer seg for å stikke innom soverommet på veg ut med restene, for så å snuble og tømme bøtta med askeklisset utover senga det tilfeldigvis ble spydd i kvelden før??? Eller at man vet at en ting er kjent for å suge opp lukt og bare overfører det til et annet bruksområde. Eddik brukes jo som "luftrenser" og fjerner lukt, og det hadde ikke overrasket meg dersom eddik og vann gjorde susen for å fjerne lukt fra tekstiler også. Men angående den aske/vann-pastaen ... vil det ikke bli vel så vanskelig å fjerne askefargen fra den hvite madrassen som det var å fjerne lukta fra madrassen i utgangspunktet? At man bare bytter problem fra lukt til farge liksom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå