2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Hei, begynner på skolen igjen i januar, da er minstemann 7 1/2 mnd. Skal bruke søsteren min som dagmamma, hvor mye betaler dere? Noen dager skal hun i tillegg ha eldstemann også, han ble 2 i november.. Vil ikke underbetale henne;)
Fia tobarnsmor Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Kjenner noen som tar 200 pr dag pr barn, men da har barna med seg maten selv. Noen tar også 250 kroner dagen pr barn, men da er mat inkludert. Tror de fleste ligger rundt der.
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2008 Ok, takk;) Men når jeg har begge to der, betaler jeg henne dobbelt da? Eller bare litt mer?
Fia tobarnsmor Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Hvis det var en "vanlig" dagmamma, skulle man tro at hun ville ha samme pris for begge barna, ellers taper hun jo på å ta inn søsken. Uansett er det jo ikke lukrativt å jobbe som dagmamma... Men siden det er din søster, kanskje hun vil ta litt mindre for nr. to? Dere må nesten bli enige dere imellom. Ingen andre som vet?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Det jeg har hørt flere gjør er å f.eks ta 30 kr pr time for 1 barn og 45-50 pr time om det er søsken!
Mammatiltogutter! Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Dagmammaen jeg skal bruker tar 200 kr. per dag, og da får han lunsj og middag. Hun jobber hvitt, så vi kan i tillegg skrive av noe av det på skatten. Vet ikke hvor mye..men det er det samme som med barnehage. Vet ikke åssen hun gjør det hvis hun har søsken..
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2008 Takk for svar folkens, greit å ha en liten anelse før vi skal sette oss ned å bli enige om dette her;))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå