Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos gyn.legen i dag, og fikk påvist PCOS... Vet ikke om min verden falt sammen eller hva jeg tenkte i det hele tatt, men følte meg veldig tung. Jeg hadde jo alle symptomene da, uregelmessig mens, vektøkning med 12kg på litt under et år osv...

Å jeg som hele tiden har trodd det var fordi jeg har vært mye syk det siste året.. Ble hjerteoperert i februar i år, og aldri helt kommet meg etter det.. Syns det er så veldig dårlig gjort at jeg skal få enda mer å tenke på *irritere seg*

Sorry for litt syting og klaging folkens, men måtte ha en liten utblåsning :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det var ikke no kos.

Men det er ikke verdens undergang å få påvist PCOS.

Jeg trodde også det da jeg fikk det påvist tidlig, alder 15.

Fikk da beskjed om at jeg aldri ville få barn.

Jeg var knust...

Men alikevel er jeg nå 21 uker på vei:)

Lykke til videre! Godt mot!

Skrevet

Gratulerer så mye med graviditeten! :) Virkelig!

Jeg vet at jeg kanskje tar sorgene litt på forskudd, men jeg har alltid hatt et stort ønske om barn, å det siste året (mye sykdom og stor operasjon) har trukket ting ganske mye ned for meg, og få vite at jeg kanskje ikke kan få barn eller at det kan bli veldig vanskelig på toppen av alt annet er egentlig ganske surt rett og slett... Så da blir det litt klaging og syting fra meg desverre :( men jeg håper dere overlever det!

Skal til kostholdsekspert allerede på fredag for å få litt hjelp til å gå ned hvertfall 10-15kg. Så jeg krysser fingrene for at ting ordner seg litt der hvertfall! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...