Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Jeg ønsker tips til vognposer som dere er fornøyd med. Den skal brukes i en Emmaljunga Scooter, og forhåpentligvis senere i en bag. Har en vanlig Voksipose til bruk i barnehagen og kunne nå tenkt meg å prøve en annen pose.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Odenwalder Lammy, den er kjempe god!
trekøver Skrevet 16. desember 2008 #9 Skrevet 16. desember 2008 EasyGrow! Den har du lenge siden den kan forlenges! Vi er kjempe fornøyde!
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2008 #11 Skrevet 24. desember 2008 De fleste posene dere nevner går jo ikke an å bruke på scooteren..jeg får plass til posen men ikke ungen...vanskelig dette her.har 3 poser og med alle så blir det veldig trangt..han får ikke bevege beina.
polarn & pyrene Skrevet 25. desember 2008 #12 Skrevet 25. desember 2008 Jeg kjøpte meg netopp en Simo thermo med armer og er kjempe fornøyd med den enn så lenge. God plass og den har en forlengelses del.Så den har man lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå