Gå til innhold

Småen skal være kledd ut i nisseklær i barnehagen - hva skal vi ha på ham?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på halvannet år skal være utkledd som nisse på en tilstelning i barnehagen (alle fikk beskjed om å komme i nisseklær). Har dere noen tips til hva jeg skal kle han i? Det skal være innendørs, så vi kan ikke akkurat ha på blånissegenseren han har arva, det blir for varmt. Han har også en rød ullgenser som er litt tynnere, men jeg tror den også blir for varm. På Nille har de nisseklær, men de er fra 3 år og oppover, og jeg synes de ble litt voldsomme. Så en pyjamas til 50 kroner et sted (todelt) - men vet ikke om noen ville reagert på at han kom i pyjamas? Må jo vite at det er det for å se det altså, men.

Noen gode tips?

Skrevet

En sånn enkel rød og hvit pyjamas?? Min eldste brukte det på hver "nissefest" i barnehagen..

Skrevet

Ok, flott, da kjøper jeg den jeg så til 50 kroner. Var redd det så "teit" ut med pyjamas.... Men jeg synes den var enkel og fin. Takk for svar!

Skrevet

vet dere hvor de selger nisseluer til gutt på 1 1/2 år da? finner bare store....

Mini skal på nissefest i bhg på fredag

Skrevet

Nille har nisseluer til barn. De koster 10 kroner :o)

Kjøpte en der før helgen, passer perfekt til gutten på 16 mnd.

Skrevet

Hennes hadde tidligere iallefall nissedrakter i bommull i små størrelser og der fulgte det med lue. Det er kanskje den du mener er pysj men jeg har alltid brukt de i barnehagen. Flere som gjør det når de er så små. Har brukt den som pysj etterpå jeg da. Pass på at nisseluene ikke er for syntetiske i tilfelle de er i nærheten av levende lys. Tar lett fyr....

Skrevet

Har også kjøpt nissepysjamas til sønn vår som han skal bruke på nissefesten i barnehagen. Han prøvde det her om dagen og var så fornøyd (20 mnd). Er veldig opptatt av nissene på melkekartogen så han gikk rundt med nisseluen resten av dagen.... så søt!

Skrevet

snuppa har en nissekjole som vi skal bruke.. vi kjøpte den på cubus.. tror de hadde til gutter også, de var ikke så særlig dyre heller..

Skrevet

REMA 1000 har nisse drakter til jenter og gutter fra 1-2 år til kun 29kr!!! Da gjør det ikke noe om han griser den til med grøt!)

Skrevet

H&M og Lindex har nissedrakter/kjoler/pysjamas. Vi gjorde det slik, tok på ham rød fleecebukse, mariusgenser (mørkeblå) og det eneste vi kjøpte var nisselue. Han var utrolig søt og synes det er kjekkere enn polyesterdresser. Når vi kom i barnehagen var mange av barne kun utstyrt med nisselue så man trenger jo ikke å anstrenge seg så mye.

Skrevet

Rød strømpebukse og rød genser/ullgenser + nisselue. Kjempesøtt;) Syns strømpis er så søtt (og ser så behagelig ut) når du tasser rundt på gulvet;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...