elmaaani Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Noen som har hatt negativ hjemmestest samme dag som blodprøven skulle tas, men likevel testet positivt på den?? Vær så snill å gi meg håp!!
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Hei, les tråden "Når dere tar Crinone..." så ser du det. Kommer kanskje an på hvilken test det var. Billigtester er mer usikre. Lykke til!
elmaaani Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2008 Takk for det! Jeg leste forresten tråden, men redd jeg ikke skjønte helt hva du sikta til i den... Jeg har testet med CB, Preg og billigtester... Billigtest i dag da...CB i går...
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Er vel dette innlegget det siktes til: Sv: når dere tar crinone.......... 19:54 6.12.2008 Hei igjen! Åååå, dere går noen spennende dager i møte. Jeg tviler veldig sterkt på at det gjør noe om crinonen er litt brun. Legen min på riksen sier at kremen blir brun i kontakt m kroppstemp, så ta det m ro:) Var jeg dere, hadde jeg aldri turt å teste flere dager før testdagen. Venninna mi gjorde det, hun testet selv på testdagen, negativt, men da hun ringte sykehuset for å få svar på blodprøven, var den veldig positiv, og m et kjempe hcg nivå Legen min anbefaler ikke å teste hjemme pga de testene kan vise negativ test selvom den er positiv. Dere gjør jo som dere vil, men jeg turte ikke:) Testet ikke hjemme før jeg hadde fått svar på blodprøve jeg, da var jeg hvertfall sikker, hehe Jeg ønsker dere masse lykke til!!! Klem Gravid og termin i juli:)
elmaaani Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2008 sjå der ja... hva skulle jeg vel gjort uten deg Turbo =)
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Det er sååå kjedelig at du må vente helt til i morgen med å få svar på blodprøven altså!!!
elmaaani Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2008 sånn er det når en ikke bor i sentrale strøk =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå