Gå til innhold

HJELP! Jeg tisset i sengen i natt!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke gravis engang! Men jeg drømte at jeg måtte så på do, og alle doene rundt meg var tette. Da jeg endelig fant en do, var jeg så lettet og lot det stå til. Da jeg begynte å tisse våknet jeg og fikk hivd meg ut av sengen og løp på do.

Herre gud, jeg gremmes:-(!!!

Noen andre som har opplevd dette?

Jeg husker jeg hadde et problem med dette da jeg var liten, men NÅ liksom??!! Huff, så fælt!

Fortsetter under...

Skrevet

Har du stress i livet ditt nå? Det er helt normalt hvis man er nervøs eller har mye å tenke på en periode. Ingen grunn til å skamme seg. Dette skjer et stort antall voksne.

Hilsen legen.

Skrevet

Jeg sover utrolig dårlig om nettene, i går sovnet jeg på sofaen og mannen min var så snill å bar meg inn i sengen, så jeg gikk ikke på do først, men alikevel?

Hvis dette er et vedvarende problem, er det noe jeg kan gjøre? Evt legen kan gjøre for meg?

Skrevet

Det finnes piller mot hyppig vannlating. Det er selvfølgelig ikke lurt å drikke 2 timer før man går til sengs. Noen har en alarmklokke som ringer midt på natten. Alarmlaken.

Men hvis dette skjer kun en gang i blandt hos normalt friske voksne er det ingenting å bekymre seg for. Hvis du har søvn problemer som vedvarer over noen tid finnes det mange behandlingsmetoder for dette, snakk med din lege. I allefall 1 av 4 kvinner mellom 20 og 40 har ufrivillig vannlatning i løpet av en 5 års periode. Det ville vært interessant å høre mere om hva som får deg til å sove dårlig.

Skrevet

Så høye tall trodde jeg det ikke var! Ved nærmere ettertanke, er det jo ikke akkurat noe man tar opp i dagligtale...

Men å ikke drikke to timer før man går til sengs var ikke dumt, for jeg drikker mye rett før jeg legger meg (mest for å slippe å stå opp fordi jeg er tørst, men heller det enn å tisse seg ut! Huff....)

Jeg har alltid sovet dårlig, fordi jeg sover veldig lett store deler av natten, drømmer ufattelig mye og husker ALT etterpå. Mens andre perioder år jeg inn i en nesten komatilstand, så dypt sover jeg. Skikkelig ekkelt, for drømmene min "hjemsøker" meg lenge etter at jeg har våknet. Har også mye mareritt, så jeg gruer generelt for å legge meg, dermed sovner jeg mye på sofaen foran tven.

Hi

Skrevet

Foresten alarmlaken hvor får man tak i det?

Annonse

Skrevet

Huff, at dere gidder å gå på.

Dette er bare noen som tenner seksuelt på urinering, og som liker å prate om det.

Dere er så naive...

Skrevet

husker da jeg var lita..10-11 år eller noe sånt. drømte jeg skulle på do. drømte jeg gikk ut av sengen og gikk på do da jeg satte meg ned på doskåla tisset jeg. men det jeg gjorde var å sitte på sengekanten å tisse..i søvne

Skrevet

Alarmlaken får man på den gamle hjelpemiddelsentralen.

Du som skriver at noen tenner seksuellt på tissing. Ja, det har du rett i- men neppe i en slik sammenheng, lol.

Skrevet

Hehehe, nå fikk jeg meg en god latter oppi all skammen min.

Jeg kan love deg anonym over som er litt ute på jordet, at jeg IKKE tenner på urinering -da ville jeg i såfall formulert meg ganske anderledes ;-).

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...