Gå til innhold

Kan jeg være gravid igjen??

Jente 2 år, gravid igjen:)

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om dette??

13. nov hadde jeg en SA og var da i uke 6(1. gang gravid). Var på UL og fikk se at alt var ute 24. nov, 1 1/2 uke etterpå. Gyn. så da også at det var 2 nye egg på vei, en fra hver eggstokk! Hun sa jeg kom til å ha EL ca 1. des. Det er en uke siden nå! Vi hadde sex flere ganger rundt forventet EL, og nå en uke senere begynner jeg å kjenne symptomer jeg hadde da jeg ble gravid sist.(Bare litt over 1 mnd siden) Økt utflod, luftplager, livmortappen har forandret seg igjen, og jeg har stikkinger i livmoren.. Er så spent!! Tok en grav. test i dag, men den var negativ. Men det er vel for tidlig å få pos test ennå? Sist ble den ikke positiv før 16 dager etter EL. Skal ta en ny til uken hvis jeg ikke får mensen før den tid!

Er så spent!!! Og tenk om det til og med er 2 stk!! Prøver å ikke tenke så mye på det, men litt vanskelig..!! Pga tidlig SA skulle jeg få god oppfølging av Gyn. neste gang jeg ble gravid:-) Hun sa jeg bare måtte ringe med en gang jeg ble gravid igjen:-) Veldig betryggende!

Noen som har opplevd lignende?

Fortsetter under...

Dette høres jo veldig lovende ut! Men, bare for å advare deg, jeg har selv hatt flere syklus hvor jeg var 100% sikker at jeg var gravid ut ifra symptomene, men det ble ingenting. Husk også at 50% av alle befruktinger går til grunne. Men jeg krysser fingrene for at du er gravid!! Jeg er i en lignende situasjon, bortsatt fra at jeg hadde EL 5. des. Jeg er bittelitt kvalm, men det er sikkert bare ønsketenkning. Jeg blør fortsatt fra SA, så jeg tror ikke jeg blir gravid denne runden.

Hei:)

Vi vet om risikoen for at det ikke blir noe denne gangen heller! Men det er jo lov å håpe:-) Men blir det ikke, så prøver vi igjen neste mnd:-) Men når Gyn. så at det var 2 egg på vei blir man jo litt spent:-) Da kan jo iallefall et av de bli til noe håper jeg:-)

Vi får se om en ukes tid eller to:-) Hadde vært gøy om jeg ble gravid igjen så fort! Men tanken er litt god for å være sann!

Var du langt på vei? Blødd lenge? Jeg blødde i ca 2 uker. Har kommet meg over det triste, og gleder meg bare til å prøve igjen:-) Hvordan har du det?

Håper både du og jeg blir gravide igjen snart:-)

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

lurer på om jeg kan være gravid igjen, hadde en SA 24/12,mistet graviditets tegnene et par dager før,

blødde i knappe 3 dager etter, har hatt ul og der var alt tomt og så bra ut.

nå tre uker etter testet jeg positivt på en graviditets test, vet om fler som har blitt gravide før neste syklus kan det også ha skjedd meg,

merket økt hvit utflod sånn som sist jeg var gravid.

tør jeg å håpe eller

hvor fort går HCG ut av kroppen,

var nesten 6 uker på vei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...