Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Skal til syden når mini er 21 mndr og lurer på å kjøpe en sånn ringslynge som jeg så reklame for her et sted. Noen som har erfaring med det?. Er jo litt dyr så jeg lurer på om det er vits å kjøpe?
Yo&La+spire Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Eg baerer jenta mi paa 20 mnd (over 10 kg) og det er helt supert:) Vi bruker ikke vogn, saa kommer nok til aa baere henne til hun bare gaar selv (hun gaar endel selv naa da, korte turer, men lengre turer baerer eg). Ringslynge bruker eg til og fra bhg f eks, men synes den blir litt tung i lengden siden vekten bare er paa en skulder....klarer vel ca en time foer det blir ubehagelig.... Sjalet er absolutt en favoritt naa naar hun er blitt saa stor, og ergoen bruker vi ogsaa masse (det er pappaen sitt baeretoy da;) Eg har et Indio og et storchenwiege sjal som eg bruker mye, og disse er de beste og stodigste til saa store barn synes eg. Men visst du tenker aa baere bare korte turer, eller saann litt innomellom, kan en ringslynge vere fint ja. De er raske aa faa av og paa, og tar liten plass i f eks en veske. Lykke til!
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Skriver under hun over Jeg bruker ringslynge på min gutt på 14+ kg og det går bra. Bruker den ikke i lengre perioder om gangen, men som opp-og-ned bæretøy så er den super! Bar i noen timer av gangen i sommer, men da ble jeg sliten, så sjal/meitai er nok bedre for langtidsbæring Liker at det er lett å skifte stilling fra f.eks hofte til rygg. (Jeg ville ha tittet på finn og kjøpt en brukt eller hjemmelaget
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Takk for svar:) Da skal jeg kjøpe et. Godt tips med Finn for de er jo like gode om de er litt brukt. Er det noenlunde samme lengden på alle mon tro? Jeg er ikke av de aller spinkleste.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå