Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må over på privat klinikk, dersom vi skal prøve å oppfylle ønske vårt.

Har lest litt rundt på nettet og vurderer sterkt Hausken. Vi brukte Haugesund sykehus tidligere, så vi kjenner både til DR. Hausken og Elise.

Pga vi ikke bor i nærheten av Haugesund nå, så blir avstanden stor.

Men slik jeg tenker, så er avstanden, reiseveien og kostnadene verdt det, bare for å "møte" Hausken og Elise igjen.

Noen erfaringer med lang reisevei i forbindelse med uttak/innsetting og evt smerter?

Jeg tror vi kommer til å ta fly, da det er raskest.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei ¤*morgensol*¤!

Vi valgte å starte privat på vårt 3 forsøk og da valgte vi Hausken. Tenker også at det er verdt kostnad og reisevei. Har stor tru og tilitt til Hausken og synes dem er en fin gjeng som jobber der. Vi må reise veldig langt og det hadde sikkert vært mange andre klinikker som er nærmere og billigere men for meg var det bare et alternativ. Vi har en 6-8 timers reise vei med fly og det blir mange dager på hotell og det kan bli litt slitsomt, men det får bare stå seg til.

Når vi hadde vårt 1 forsøk der, hadde vi bestilt billetter hjem dagen etter insett og jeg var ganske overstimulert så jeg sleit mye med den lange reisen hjem.. Hadde en stor mage med mye smerter, kunne ikke gå nomalt, kastet opp og fikk diare. Ikke akkurat sånn form man ønsker å reise noen veier. Men det gikk nu på et vis, men det var fryktelig tungt og skjønner egentlig ikke hvor jeg hentet de styrkene fra. Ikke noe som er ønskelig igjen, men nå trenger ikke det bli så vondt neste gang og dersom det blir det trur jeg vi må utsette hjemreisen eller noe. Men satser virkelig på at det ikke blir sånn neste gang:) Vi må jo bestille billetten på forhand med fastsatte datoer for hjemreiser for at det ikke skal bli så dyrt.Så det er jo litt vanskelig å skulle bestille reisen etter hvordan formen etter uttak vil bli for det kan jo være så forskjellig fra gang til gang:)

Ønker deg lykke til og håper du finner en klinikk som passer for dere! Og dersom det blir Hausken så vet du jo at du kommer til en bra klinikk;)

Skrevet

Hei :o)

Vi har valgt Hausken,

til tross for at vi kunne valgt annen privat klinikk her i byen.

Har lang reisevei,og deretter voldsomme reiseutgifter.

Men vi håper det skal bli verdt det ...

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...