Gå til innhold

Rebecca/Rebekka eller Cecilia?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Forresten kjenner jeg tre som heter Rebecca og en Rebekka. Den første Rebecca har havna litt i galt miljø, for å si det pent. Hun har alltid vært en beryktet bølle og foreldrene har bevisst holdt barna deres unna henne. Alle i bygda vet hvem Rebecca er, for å si det sånn. Den andre Rebecca er den første Rebecca sin venninne, og hun er nesten like ille, men hun har aldri vanka i det gale miljøet. Hun har bare droppet ut av skolen i en alder av 16 år, og jobber nå fulltid på den lokale ICAbutikken. Den tredje Rebecca jeg kjenner er 20 år og har vært forsidepike for ViMenn 2 ganger i løpet av det siste året. Hun har kun fullført første året på videregående, tror hun stod i max fire fag. Den siste Rebecca - Rebekka - er forlovet i en alder av 17 år, har en sønn og hun og barnefaren skal gifte seg i Spania til sommeren.

Men finnes sikkert mange søte Rebecca der ute. Bare jeg som har vært så uheldig å treffe på de ikke fullt så søte.

He, he - der kan du se... Kjenner bare en Rebecca selv, og hun er advokat, og ser ut som en fotomodell med sitt lange mørke hår og høye, slanke figur - veldig pen. Vel - tar gjerne i mot flere meninger om disse to navnene - de vi liker best nå i alle fall :-)

Annonse

Cecilia er pent, men jeg ville nok også valgt Cecilie, synes det er litt lettere. Kanskje det bare er litt uvant, men det er absolutt et vakkert navn.

Rebekka har jeg alltid likt, men så har jeg også gode assosiasjoner til noen som har hett det. Også et fint og internasjonalt navn.

Personlig liker jeg ikke Ceilie eller Cecilia. Har dårlig assosiasjoner til litt for dumme jenter som bare er opptatt av klær, utseende og hvordan skaffe seg en mann.

Rebecca synes jeg er ett sterkt navn med mye personlighet så ville absolutt valgt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...