Gå til innhold

Flere småtroll som liker drømmehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla mi på 16 mndr gjør det, hun har blitt helt betatt. Moro å høre andre som liker det

Skrevet

Hei!

Har tvillinger på 18mnd som elsker Drømmehagen:) Jeg har kjøpt Hinkel Pinkel og Hopsi Deisi i julegave til dem så det blir nok livat her på julaften:)))

Skrevet

Oh yes!! Gutten min på 14 mnd synes det er veldig moro! Står midt på stue golvet å stirrer bort på skjermen og danser og klapper til musikken :) he he..

Skrevet

Jenta vår på 13 måneder bryr seg fint lite om tv'n, men drømmehagen er det eneste som fenger bittelite grann :-)

Skrevet

Drømmehagen er TOPP!

Skrevet

åj- Doubletrouble!! Hvor har du funnet det?? Datteren min på snart 18mnd eeeelsker drømmehagen hun og , og jeg har lett etter 'effekter' men trodde ikke det fantes???

Skrevet

Her elsker hun drømmehagen og hun snakker om og hermer etter makka pakka og hinkel pinkel hver dag:) skal vei å se etter disse dokkene jeg også. tror de har på ekstra leker.

Skrevet

Samme her..13 måneden og elsker drømmehagen:)ellers ingenting på tvèn

Skrevet

Gutten min på 23 mnd elsker det å maser hele dagen om at det skal begynne. Er med på dansen og blir illsint når det slutter, roper mer makka pakka.

Hvor har dem figurene?

Skrevet

Samme her! Ja, hvor får man kjøpt figurene? :)

Skrevet

Mini er 15 mnd og er helt oppslukt.spesielt av pakka pakka!(makka pakka).

Skrevet

Jenta vår på 17 mnd er veldig glad i denne serien, men helst med Makka Pakka, Daisy (absolutt favoritt!!! Store smil og glede!!) og Iggle Piggle. Vi ser den på engelsk da.

Er det Tombliboos eller Pointy Pines så er det ikke så interessant..

Skrevet

JA! min sønn på 22 mnd elsker det han har sett på det siden det begynte han har en liten hinkel pinkel bamse men den synger på engelsk da så han synes det er litt rart.

Skrevet

Hei 9nah!

Disse figurene kjøpte jeg på Extra leker i Trondheim. Hvis du går inn på google og søker på drømmehagen får du opp steder du kan kjøpe disse figurene. De var kjempefine:)

Skrevet

Vår lille på 18 mnd elsker den serien. Syntes det var pussig først - er det eneste hun vil se på tv, andre filmer/tegneserier er ikke interessant. Men skjønte jo etterhvert at dette var spesielt tilpasset de aller minste - og der har de truffet godt! etter tips herfra har vi bestilt effekter på nett, så nå håper vi bare de kommer til jul!

Skrevet

Ja, Drømmehagen er populært her i huset også, guten på 15 mnd sitter klistret! Vi foreldre synes jo det er noe sprøyt, men det fenger de små, ingen tvil om at de har greid å treffe spikeren på hodet!

Ellers liker han faktisk også mikkes klubbhus samt Little Einsteins på disney channel. Går på formiddagen, jeg er hjemme med ham. Hyggelig med en halvtimes "pause" da også ;o)

Skrevet

takk for hjelp!! Skal titte på disse stedene! MÅ få tak i noen leker til jul:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...