Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 jeg er nå vert plaget med vanvitiig mye luft i magen på rd 5 og rd6 (er på rd 6 i dag). jeg trodde dette var mest vanlig å bli plaget av rett etter uttak. har konkludert med at dette skyldes nok ikke uttaket. sliter med å få ut avf... (skriver det litt forsiktig så ikke folk skal dette i bakken, hahaha). kan det skyldes pregnylen som jeg nå tar annenhver dag??
Lykkelig mor til tre Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Hei. Jeg pleier å være ganske "luftig" etter uttak Dette varer egentlig hele perioden jeg går på crinone... Jeg har vært like luftig når jeg ikke har vært gravid, som når jeg har vært gravid. Men det er jo forskjell på folk. Kanskje dette for deg betyr at det er noe virkelig spenennde på gang
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2008 men det er rd 4 egget pleier å feste seg når det var innsetting 2 dager etter uttak???(selvfølgelig varierer det litt når egget fester seg, menn sånn ca.)
Lykkelig mor til tre Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 I normale sykluser fester egget seg (etter hva jeg har forstått) 6 dager etter eggløsning. Jeg pleier derfor å tenke seks dager etter uttak. Fordi, eggene mine blir befruktet (icsi) med en gang de blir tatt ut. Uten assistert befruktning bruker en celle nesten ett døgn på å komme inn i egget ( tror jeg). Så jeg tenker da at mine egg blir fortere befruktet, og derfor tror jeg ikke at det tar lenger tid når de fester seg. De har jo da delt seg før de blir satt inn.. slik de vill egjort i kroppen. Så er det bare at de skal bli mange sok celler for så å feste seg.. Så jeg tenker at egget fester seg alt fra 2 - 4 dage etter innsetting
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Hei Tryne. Jeg fikk en merkelig mage når jeg gikk på pregnyl i rugetiden. For det første så den høygravid ut,og for det andre var den plutselig som den ville gi meg diare og motsatt...Ikke noe moro,men man venner seg på mye rart du )
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2008 tusen takk skal dere ha for svar. Men til deg som gikk på pregnyl. Hvordan var puppene dine? Mine har vert litt ømme de siste dagene. rekner med det er pga pregnylen. Ellers har jeg vondt i hoftene, er plaget med bekkenløsning etter at jeg var gravid med jenten min. har aldri blitt helt bra igjen, men er værre nå når jeg går på pregnyl
elmaaani Skrevet 8. desember 2008 #7 Skrevet 8. desember 2008 Heia! Jeg hadde utrolig mye luft i magen rundt RD 4 og utover... samt helt stopp i "kloakksystemet" i over en uke etter uttak.. Jeg går på Crinone, ikke pregnyl... tror det gjelder hele prosessen jeg... vært slik tidligere også, men spes mye denne gangen... Har som du også fått vondt i hofte/bekken denne gangen (har hatt problemer for en del år siden, men ikke kjent mye til det siden) Jeg har hjemmetesta og har ennå ikke fått pos resultat, men håper litt til....
Eggerøre ♥ Skrevet 8. desember 2008 #9 Skrevet 8. desember 2008 Her har du en link om alle mulig symptomer =o) http://forum.snartgravid.com/showthread.php?t=39796
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå