Gå til innhold

Er det noen her som veier mindre nå enn før de ble gravide???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veide 58 kg. Gikk opp 15 kg. Etter to uker var de 15 borte. Nå veier jeg 56 kg. Kjempe fornøyd :) Hatt samme kosthold hele tiden. Sunt og variert, men kake og kaffe når jeg ønsker det.

Skrevet

Jeg veide også rundt 58 kg før jeg ble gravid og veide vel 66 rett før termin. Nå veier jeg bare 55kg og jeg er ganske sikker på at de kg som forsvant var musklene mine. :( Huff.. Jeg føler meg ikke akkurat i knallform etter svangerskapet.

Skrevet

Ja, jeg veide 116 kilo før jeg ble gravid. Måtte legge om kostholdet under graviditeten pga fare for svangerskapsforgiftning, og gikk jevnt ned i vekt helt til de siste to månedene av svangerskapet.

Nå er lillepia snart ett år, og jeg veier omtrent 25kg mindre enn før jeg ble gravid :-)

Skrevet

Er 2 kg lettere nå, baby er 6,5 mnd. La på meg 7 kg under svangerskapet, og de forsvant første uka etter fødselen.

Skrevet

Jeg er 4 kg lettere enn før jeg ble gravid. La på meg 20kg i svangerskapet (kanskje bare 13-14 for jeg hadde enormt med vann i kroppen, -gikk opp 5kg på noen dager)

Lillegutt er snart 4 mnd og siste 1.5mnd har vekta mi stått stille...

Skrevet

7 mnd.. og jeg 11 kg lettere..;) men har gått på slanking da..;) gått ned 25 kg siden fødsleen. eller siden det jeg veide før jeg fødte..hehe

Skrevet

Ja, jeg er 4 kg lettere nå. La på meg 18,5 kg i svangerskapet, gikk ned alt på to uker. De siste kiloene datt av pga amming. Spiser stort sett som før.

Skrevet

Glemte alderen på jr: 4,5 mnd

Skrevet

Jeg veier mindre nå enn før jeg ble gravid!! Er ikke helt sikker på hva jeg veide før jeg ble gravid, men brukte 36 i klær, nå bruker jeg 34:)) Gutten min er 9 mndr nå, å vekta har ikke rørt seg på nermere 3mndr! Men nå er jeg ferdig med å gå ned i vekt! Syns jeg er tynn nok!

Skrevet

Hei.. Jeg VAR lettere enn før jeg ble gravid - gikk opp 11kg i graviditeten, mistet de i løpet av 2 uker etter fødsel + mistet 5 til. Men, nå har jeg sluttet å amme og vips er de 5 siste kiloene tilbake. Regner med det er en kombinasjon av ammeslutt + at det er slutt på lang spasertur hver dag nå når jeg er i jobb igjen...

Skrevet

Gikk opp 16 kg,var 72 da jeg ble gravid. Veier nå det samme som jeg gjorde. Lilletulla er nesten 5 uker. Det som er synd er nok at det er muskelmasse (har trent 5-7 ganger i uken i iallefall 10 år) som har forsvunnet. Blir vel litt annerledes når jeg begynner å trene for fullt etter nyttår...

Skrevet

Jeg går bare mer og mer ned i vekt jeg. Veier nå 48-49 kg, veide 52 da jeg ble gravid. Gutten min er straks 8 mnd, men jeg fullammer nesten enda, så er nok derfor jeg går ned..

Skrevet

jeg tror jeg veide 62,5 på min første svangerskapskontroll. Veier nå 54 kg. Gutten min er 5 mnd. La på meg lite i svangerskapet og det meste fløy av de første to ukene etter fødselen. Og siden har kiloene bare rent av..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...