Gå til innhold

4 mnd krisa(mange innlegg om de samme problemene...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

så mange innlegg om dette,at babyene i firemnd alderen blir urolige,spiser ofte og sover mindre... virker som om det er et typisk firemnd problem....merkelig at hs vår ikke kjente til dette,hun begynte bare å snakke om viktigheten av rutiner...det visste vi jo,og har hatt gode rutiner helt til nå.mn høres ut som om svaret er grøt eller velling.

noen som kan svare på hva velling er,hvordan lager man det,eller er det bare uttynnet grøt rett og slett?

en annen ting jeg har tenkt på,er at våre problemer startet rundt tre mnd,rett etter vaksinen...ble litt redd for at dette hadde en sammenheng.andre synspunkter?

Skrevet

Min gutt begynte også å tulle litt etter han ble 4 mnd, så det er nok ganske vanlig ja. Frem til 4 mnd var han en drømme unge utav en annen verden :-) Er det fortsatt da, men ble litt mer styr på nettene enn jeg var vant til når han ble 4 mnd altså..

Velling er tynn grøt.. jeg lagde velling ved å lage en flaske mme som vanlig, så ta i noen skjeer med grøt (nestle mais) og riste godt. Må ha større hull på smokken siden melken blir tykkere. Kan klippe selv eller kjøpe egne vellingsmokker på babyutstyrsbutikker.

Skrevet

Ja det kan du. Altså flaske med mm og noen skjeer grøt. Har ikke erfaring med mm selv, men man lager jo grøt på mm, men den blir ofte tynn, så vet ikke hvordan velling med mm blir...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...