***Ønsker spire*** Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Har tatt min første kur med Pergotime, og gleden var stor da jeg to dager testet positivt på Clearblue eggløsningstest.. Hyrdestunder daglig før, under og etter positiv test, men ble ikke gravid.. Derfor lurer jeg, er eggløsningstest like sikkert hos oss som har PCOS, eller kan det være slik at vi ikke har eggløsning likevel om det viser det på testene? At kroppen vår på en måte "lurer" testene? Noen som vet? Skulle ta blodprøve for å sjekke om Pergotimedosen var stor nok, men dama på apoteket mente at jeg ikke trengte det, i og med at jeg heller kunne teste selv hjemme...
lindynatt Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Testene er IKKE sikre for oss med pcos fordi den hormonelle ubalansen i kroppen KAN vise flask positiv. Altså ta heller test hos lege eller bruk temperaturmetoden, som er mye mer sikker... Damen på apoteket vil jo selge...og har neppe peiling på pcos
Elva Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Jeg skal snart begynne på min første pergotimekur, så snart jeg får den h.... mensen. Har hatt en syklus på 6 uker nå... Men, det jeg skal etter endt kur er å besøke spes gynekologen min den 12-13 dagen etter mens og ta ny ultralyd for å se om det er egg som slipper. Jeg har blitt lurt av eggløsningstesten i 1 år nå, så tror ikke jeg gidder å ta dem noe mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå