skatten<3 Skrevet 7. desember 2008 #1 Del Skrevet 7. desember 2008 kan kløe på kroppen være et symptom??? har ikke fått tatt test enda, men tror jeg er gravid...og det klør på armer og lår... i tillegg til ømme bryst og oppblåst mage. er det forresten vanlig å legge på seg med en gang, noen som vet??? har lagt på meg nesten 3 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snartbaby Skrevet 8. desember 2008 #2 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg klødde på leggene med nr en. Men du kan jo ha tørr hud også? Jeg har gått opp tre kg selv, uten å ha graviditetssymptomer, er nå i 7 uke. Tror jeg bare spiser litt oftere for jeg er visst litt småuggen hvis det er lenge siden jeg har spist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juni1180 Skrevet 8. desember 2008 #3 Del Skrevet 8. desember 2008 Haha.. samme symptomer her:) Fant ut i går at jeg er gravid!! Ta en test da vel..*spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skatten<3 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 8. desember 2008 fikk ikke kjøpt test i dag, så må vente i spenning til i morra.... plages også med munnsår nr 3 nå, veldig irriterende. kløen har gitt seg, så sikkert bare noe annet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skatten<3 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 9. desember 2008 tok test i dag, svakt positiv, jippi, termin 18.aug Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå