Gå til innhold

Jente på 6 mnd gir ingen motstand i bena når vi holder henne oppreist. Vår førstefødte hoppet i fanget på den tid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette litt sent? Ser mange babyer står i fanget,men vesla her er helt gele.

Skrevet

Gutten vår var som din jente. Men nå er han 10 mnd og han har vært rimelig aktiv siden 7 mnd med krabbing og å reise seg opp etter møbler. De utvikler seg forskjellig disse små. OG til slutt; du ser sikkert bare de som KAN stå på fanget. Er nok ganske mange som ikke gjør det ;)

Skrevet

jeg har tvillinger på 7 mnd... der hun ene står som en stiv stokk mens hu andre er som en geleklomp =) hehe artig å ha to å sammenligne... men vil ikke påstå at hun ene er sein.. hun er før på noen ting som hun andre er etter på.... alle er forskjellig :)

Skrevet

hehe, min tass er også skikkelig gele i beina, kan stå i kanskje 1/2 sek, men så ramler beina sammen, og når han står i det halve sekundet har han skikkelig holmenkollknekken i hofta, ser ut som en proff skiflyver;) han er 5 mnd og snart 2 uker gammel;)

Skrevet

Sånn er min gutt også. Kaller det potetsekk jeg, men gele passet i grunn bedre. Helsesøster sa det kom til å bedre seg etterhvert. Men inne på lekegrinda.no står det som faretegn om ikke barna setter bena under seg når de er 7 mnd. Så jeg vet ikke jeg. Skal til fysioterapaut 12 desember. Men tror egentlig bare gutten min er litt lat:)

Skrevet

Hei, så fint at du spurte! Jeg har lurt på det samme, for akkurat sånn er gutten vår også, som nå er 5,5 mnd. Kroppen hans har ikke så mye spenst når jeg holder/bærer ham, men han er for øvrig aktivt sprellende, elsker å få sitte og ellers i fin utvikling. Ser av de andre svarene at det ikke er uvanlig seint, så jeg tenker han bare er litt makelig anlagt.

Sisselmor til 3

Skrevet

ikke stress! la babyen ta det i sitt tempo.

er ikke bra å stå for mye for tidlig - blir fort litt hjulbeint av det. ryggen har heller ikke godt av det før de er litt eldre.

bedre å øve på mageleie og vendinger rygg/mage når de er 6 mnd...

Skrevet

Frøkena var det her også rundt 5-6 mnd, helt ulik storebroren, men da hun var 8 mnd reiste hun seg og vil bare stå. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...