Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor i Trondheim. Jeg fryser for tiden brrrr

Skrevet

så koselig at det er flere fra de samme traktene her da :)

prøvd lenge?

Skrevet

Vi har prøvd i vel 2 år nå (har sluttet å telle pp'er), og vi har en gutt på 3 år fra før. Men nå har jeg begynt å gå til akupunktør og er i min første pp der - om man kan si det slik. Spent på om det fungerer.

Skrevet

vi har prøvd i straks 4 år vi.

ingen barn fra før av jeg da. men samboeren har et.

har vært gjennom 2 ivf forsøk og 4 pergo kurer til nå.

hsg i juni og skal ha LAP i mai.

Skrevet

4 år - det var lenge nok. Hvordan i all verden holder du motet oppe? Etter to år så er jeg oppgitt, stresset, føler at livet er urettferidg osv. Jeg har kommet til det punktet at jeg driter i eggløsning, jevnlig sex, temping og alt det der...Men så i midten av november begynte jeg hos Aku, og hun mente at hun kunne hjelpe, så nå er det nytt håp her i heimen. Jeg kan virkelig anbefale Akupunktur, man føler seg veldig tatt vare på og forstått, og det er godt i en situasjon som denne- selv om det ikke skulle bli noe resultat. Skal prøve dette noen måneder, og fungerer det ikke tror jeg jammen jeg skal oppsøke Osteopat eller Refleksolog - har hørt mange solskinnshistorier her. Vi har ikke søkt legehjelp enda, fordi jeg syns legen min er en stor tulling. (i Trondheim er det fullt alle steder, så det er ikke bare bare å bytte fastlege)

Skrevet

lenge nok ja.holder motet oppe...nei det vet jeg ikke..

begynner å bli passe likegyldig til hele greia..

vi koser oss når vi føler for det. har aldri tempa. blir jo bare stresset.

ja hørt mye bra om akupunktur ja...ikke prøvd det selv enda.

men du trenger ikke gå til fast legen da. jeg gikk til medicus. ringte dem bare å spurte om jeg kunne komme...full utredning av begge 2 koster 2-3000.

ikke så ille egentlig. det er en privat klinikk da. å du får time fort.

de er kjempeflinke der.

så er det også ei kristine et eller annet...holder til på heimdal. hun er også veldig flink.

kan sende deg hjemmesidene deres på pm om du vil?

Skrevet

Har du gått videre med noe behandling på Medicus da? Det koster vel straks litt mer? Vi har vurdert dette, men nå skal jeg først se om Aku-damen holder ord. Kristine - hva driver hun med?

Jeg kan virkelig anbefale å prøve akupunkutur - om ikke annet for å føle seg litt spesiell. Nålene - de jeg får iallefall - er litt vonde, men det er kjempedeilig etterpå.

Skrevet

nei vi har ikke tatt no mer behandling hos medicus etter utredning nei. har igjen et forsøk i det offentlige som vi evt tar først.

prøverør koster litt mer privat ja.

hehe...ikke no redd nåler jeg da...hehe...er så vandt med dem...

etter alle blodprøver og når jeg måtte ta sprøyter i magen( før prøverør)..

men vurderer å prøve akupunktur en gang ja.

Skrevet

Hei :)

jeg er også prøve-sliter-trønder :S

prøvd i ett år, og vært masse pes med negative tester, eller positive som gir SA

4år Msill, det er leeeenge det. syns du er veldig tøff!

Skrevet

hei prøverogprøverogprøverhverdag.

hvor i tr.lag holder du til da?

huff..hatt mange SA? høres ikke gøy ut.

tøff og tøff...er jo ikke noe jeg kan gjøre med det...tiden går bare fortere enn hva jeg vil...hehe!

men det blir vel min tur en dag også....om det er meningen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...