Gjest Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 men kom ikke på noen dekkende:) over til problemet...gutten vår er akkurat blitt fire mnd,og har gått fra gode rutiner til fullstendig kaos. han sov 6 timer om natten før han våknet,nå et det to-max tre timer om gangen-hele natten!vi kunne også bare legge han ned i vogna,etter et par timer våken,og så sov han et par timer.nå må han trilles i søvn,og sover bare tre kvarter før han skal opp.har også begynt å rote mye med puppen,og det tar ekstra lang tid å gi mat fordi han svelger endel luft.er mer sutrete enn før,og utrolig vanskelig å få lagt om kvelden.tenker han er overtrøtt da...andre som opplever dette?begynner å lure på om det er noe galt...
Trulte76 Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 sånn var nr 2 med meg. Og hun var veldig flink å sove på natten helt til hun var nesten 4 mnd. Så da fikk hun grøt og det gikk seg til igjenn Lillegutt han begynte også sånn nå. holdt på i en uke og jeg var så trøtt av å amme han hver 2-3. time på natta når jeg var vant med han sov 4-6 timer. Begynte å gi han mme på flaske med litt maisgrøt pulver i (velling) Og da ble det mye bedre og nå sover han iallefall 4 timer igjenn.. 3,5 mnd var han da jeg ga han det, har gjort det 1 uke nå. Virker mye mere fornød også.
Gjest Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 har vurdert det ja...mn han legger så godt på seg,så skulle tro det var nok å amme ennå.men det er vel fordi han spiser så ofte da...magen trenger kansje noe som ikke er så lettfordøyelig..takk for svar:)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Hadde nok vurdert å begynne med grøt jeg også, det metter mye mer enn morsmelk, som jo er veldig lett fordøyelig. maisgrøten til Nestle begynte vi med
Glad tobarnsmamma Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 Åh, som om jeg skulle sagt det sjøl.. Kan det være noe med 4-mnd-alderen? (Se innlegget mitt om søvnrutiner som er som blåst vekk). Jeg kan liksom ikke forstå at det skal være noe de gjør med vilje heller når de er så små?
anette&tutta mari :) Skrevet 7. desember 2008 #6 Skrevet 7. desember 2008 Snuppa mi er 4 mnd - AKKURAT samme her . . . tror det må være en fase de er i eller noe siden mange andre har det sånn også!
Glad tobarnsmamma Skrevet 7. desember 2008 #7 Skrevet 7. desember 2008 Kunne trengt noen som sa: Slik var babyen min også, det går over etter bare en uke... Hehe...
Gjest Skrevet 7. desember 2008 #8 Skrevet 7. desember 2008 det er kansje noe i den alderen.. jenta mi våkner annahver time hver natt.. deet er veldig slitsomt. Prøvd og gi mme i tilegg på kvelden, men hun vil ikke ha.. Hun tar flaske med mme når jeg er borte og sånt, så det går når hun er sulten. Rutinene med dagsoving er det enda, og det går greit nok å legge hun om kvelden, selv om hun surrer litt før hun sovner for tiden, men nettene har gått fra kjempevanskelig, til gode, til litt slitsomme igjen. Vi tenker å prøve litt grøt på kveldene etterhvert.
UpsyDaisy Skrevet 7. desember 2008 #9 Skrevet 7. desember 2008 Akkurat slik hadde vi det også på den tiden. Vi begynte også med litt maisgrøt på flaske. Her funket det helt supert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå