Kick80 Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Jeg fikk ut noen egg, men ingen ble befruktet og delt, og dermed ble det ingen innsetting. Føler meg tom. Har ikke fått snakket med noen lege eller sykepleier siden det er helg. Hvor lenge må vi vente før vi kan gjøre et nytt forøk? Teller dette som et IVF-forsøk, når vi ikke fikk satt tilbake noen egg? :-(
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Huff kjære deg så leit. Men jeg kan berolige deg litt med at dette forsøket IKKE teller,da det ikke ble innsetting.Har et avbrutt uttak selv,og vet hvor kiipt det føles når man kom dit men ikke lengre.Håper det går greit med deg ,og at du i morgen får en avklaring på veien videre.Forhåpentligvis får du snakket med klinikken i morgen,og det positive er at dette forsøket nå gir dem ekstra opplysninger som de kan nyte godt av til neste forsøk. Klem til deg )
LykkeligSomMamma Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Kjenner følelsen, den er ille! Dette teller ikke som forsøk i det offentlige, mens feks ved Nordica teller det som forsøk etter uttak så kommer an på hvor dere holder til. Haper du får snakke med noen fra klinikken snart. Det er ikke så lett å tenke på dette nå, men etterhvert kommer blikket fremover igjen. Vi har to snne bak oss og neste gang blir det ICSI. Massse lykke til!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Ja dette er leit! Jeg hadde selv et avbrutt forsøk i mai. Fikk ut 4 egg, 1 ble befruktet sånn det skal, men delte seg ikke. Jeg er i det offentlige, så heldigvis for meg teller ikke forsøket. Skal igang med nytt forsøk etter jul, er veldig nervøs, men er og gledelig spent... Sender deg en stor klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå